The Division پرفروش ترین بازی تاریخ در هفته اول شد!

بدون شک تا به امروز نام Tom Clancy’s The Division به گوشتان خورده است! عنوانی که گیمرهای زیادی برای انتشار آن لحظه شماری می کردند و سرانجام پس از عرضه آن، به سراغ تجربه این بازی رفته اند. قبل از انتشار بازی Tom Clancy’s The Division، بسیاری از منتقدان و تحلیل گران تخمین های مختلفی را در خصوص میزان فروش این بازی زده اند که همه آن ها به فروش بسیار بالا آن اشاره می کردند. سرانجام این بازی بزرگ کمپانی یوبی سافت منتشر شد و توانست رکوردهای بسیار زیادی را از آن خود کند به طوری که در جدیدترین آن، Tom Clancy’s The Division به عنوان پرفروش ترین بازی (IP کاملا جدید) در هفته اول شناخته شد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

The Division پرفروش ترین بازی تاریخ در هفته اول شد!

قبل از انتشار بازی Tom Clancy's The Division، بسیاری از منتقدان و تحلیل گران تخمین های مختلفی را در خصوص میزان فروش این بازی زده اند که همه آن ها به فروش بسیار بالا آن اشاره می کردند. سرانجام این بازی بزرگ کمپانی یوبی سافت منتشر شد و توانست رکوردهای بسیار زیادی را از آن خود کند به طوری که در جدیدترین آن، Tom Clancy's The Division به عنوان پرفروش ترین بازی (IP کاملا جدید) در هفته اول شناخته شد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، کمپانی فرانسوی یوبی سافت انتظارات و چشم اندازهای بسیار بزرگی را از بازی Tom Clancy's The Division در سر داشت که گویا به تمام انتظارات خود رسیده است. بر اساس گزارشی که مدتی پیش توسط کمپانی یوبی سافت منتشر شد، عنوان دیویژن در هفته اول انتشار خود بیش از ۳۳۰ میلیون دلار فروش داشته است. با توجه به انی میزان فروش، این عنوان پرطرفدار تبدیل به پرفروش ترین بازی تاریخ یک فرانچایز جدید ر هفته اول انتشار، شد.

پیش از انتشار بازی Tom Clancy's The Division، رکورد در اختیار بازی Destiny بود که در هفته اول انتشار خود بیش از ۳۲۵ میلیون دلار درآمد داشت. شایان به ذکر است که بازی Destiny در سپتامبر سال ۲۰۱۴ توسط کمپانی اکتیویژن منتشر گردید.

حال اگر میزان فروش بازی دیویژن را به قیمت آن یعنی ۶۰ دلار تقسیم کنیم، می توانیم از تعداد فروش بازی خبر دار شویم. بنابراین اگر همه افراد نسخه استاندار بازی Tom Clancy's The Division را که قیمت آن ۶۰ دلار می باشد، خریداری کرده باشند، تعدا فروش این بازی بی نظیر در حدود ۵٫۵ میلیون نسخه خواهد بود. البته ۳۳۰ میلیون دلار شامل فرمت های مختلفی از بازی می شوند و ممکن است برخی کاربران سیزن پس، نسخه ویژه و... بازی را خریداری کرده باشند. با این حساب، قطعا لانچ بازی Tom Clancy's The Division برای کمپانی یوبی سافت یک لانچ بزرگی به حساب می آید و گویا این عنوان یک موفقیت بزرگی را برای این شرکت فرانسوی به همراه آورده است.

طبق گزارش منتشر شده دیگر، یوبی سافت ادعا می کند که تعداد گیمرها و کاربران این بازی در اواخر هفته بیش از ۱٫۲ میلیون بوده و این تعداد گیمر بیش از ۱۰۰ میلیون ساعت از وقت خود صرف تجربه بازی The Division کرده اند که همه این ها بیانگر بی نظیر و خارق العاده بودن این عنوان می باشد.

رکورد شکنی بازی دیویژن تنها به این خبر محدود نمی شود چرا که در چند روز گذشته کمپانی یوبی سافت اعلام کرد که این عنوان رکورد سریع ترین فروش بازی های این شرکت (در طول تاریخ شرکت) را نیز شکسته است. از طرفی بازی Tom Clancy's The Division در هفته انتشار خود در صدر جدول پرفروش ترین بازی های هفتگی کشور بریتانیا قرار گرفت که این خبر با توجه به میزان فروش بازی، تعجبی به همراه ندارد.

عنوان Tom Clancy's The Division متاسفانه بارها و بارها با تاخیر مواجه شده و کمپانی یوبی سافت برای چندین بار متوالی تاریخ انتشار بازی را تغییر داده است. البته یوبی سافت ادعا می کند که تاخیر در انتشار بازی به نفع گیمرها بوده چرا که سازندگان وقت بیشتری را بر روی ساخت و رفع مشکلات بازی صرف می کنند. در هر صورت این بازی در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۶ مصادف با سه شنبه ۱۸ اسفند ماه سال ۱۳۹۴ بر روی کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن و همچنین کامپیوترهای شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شد. شما گیمرها و طرفداران این بازی می توانید از فروشگاه های یوبی پلی، ایکس باکس لایو، استیم و پلی استیشن نسخه استاندارد و معمولی این عنوان را با قیمت ۵۹٫۹۹ دلار خریداری کنید.

بهتر است بدانید که کمپانی یوبی سافت قول ساخت و انتشار بسته های الحاقی بازی Tom Clancy's The Division را نیز داده است که طبق گفته ها، این بازی در مجموع سه بسته الحاقی به نام های Underground، Survival و Last Stand دارد که بیشتر مربوط به بخش مولتی پلیر (چند نفره) بازی است. اولین بسته الحاقی این بازی در ماه ژوئن عرضه خواهد شد. متاسفانه هنوز اطلاعات زیادی در این خصوص منتشر نشده است، اما شما هم اکنون می توانید سیزن پس این بازی را با قیمت ۲۹٫۹۹ یورو خریداری کنید.

در پایان این خبر، نظر شما در خصوص میزان فروش بازی Tom Clancy's The Division چیست؟ آیا شما این عنوان را خریداری کرده اید و شما جز گیمرهای این بازی هستید؟ میزان فروش این بازی محبوب را چگونه ارزیابی می کنید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را در رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

منبع: VG247

ارسال نظر