The Division محبوب ترین بازی ایکس باکس وان شد

همان طور که اطلاع دارید، کمپانی اکتیویژن با عرضه موفقیت آمیز عنوان Call of Duty: Black Ops 3، توانست لقب محبوب ترین بازی کنسول ایکس باکس وان را از آن خود کند. این صدرنشینی و حکمرانی تا قبل از عرضه بازی Tom Clancy’s The Division، ادامه داشت که سرانجام کمپانی فرانسوی یوبی سافت با عرضه بازی دیویژن، تمامی جداول محبوب ترین بازی ها، پرفروش ترین بازی ها و... را برهم زند و خود را صدرنشین تمامی جداول مذکور کرد. حال طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده، عنوان Tom Clancy’s The Division به تازگی در صدر محبوب ترین عناوین کنسول ایکس باکس وان قرار گرفته و افتخار دیگری را برای یوبی سافت به همراه آورده است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

The Division محبوب ترین بازی ایکس باکس وان شد

این صدرنشینی و حکمرانی تا قبل از عرضه بازی Tom Clancy's The Division، ادامه داشت که سرانجام کمپانی فرانسوی یوبی سافت با عرضه بازی دیویژن، تمامی جداول محبوب ترین بازی ها، پرفروش ترین بازی ها و... را برهم زند و خود را صدرنشین تمامی جداول مذکور کرد. حال طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده، عنوان Tom Clancy's The Division به تازگی در صدر محبوب ترین عناوین کنسول ایکس باکس وان قرار گرفته و افتخار دیگری را برای یوبی سافت به همراه آورده است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، عنوان Tom Clancy's The Division تا به امروز افتخارات و جوایز زیادی را به دست آورده و رکورد ۱۱ ساله پرفروش ترین عنوان ویدیویی در سه ماهه اول سال میلادی کشور بریتانیا را شکست. همچنین این بازی سریع ترین میزان فروش را در میان عناوین دیگر کمپانی یوبی داشته و گویا افتخارات و رکوردهای این بازی تمامی ندارد چرا که با گذشت زمان شاهد کسب رکوردهای جدید دیگری هستیم.

شبکه بزرگ ایکس باکس لایو مدتی پیش با انتشار تصویری از محبوب ترین عناوین کنسول ایکس باکس، نشان داد که جدیدترین اثر کمپانی یوبی سافت توانسته جایگاه بازی Call of Duty: Black Ops 3 را از آن خود کند.

در زیر می توانید لیست کامل عناوین محبوب کنسول ایکس باکس وان را مشاهده کنید.

  1. TOM CLANCY'S THE DIVISION
  2. Call of Duty: Black Ops III
  3. EA SPORTS™ FIFA 16
  4. Grand Theft Auto V
  5. NBA 2K16
  6. Minecraft: Xbox One Edition
  7. Halo 5: Guardians
  8. Madden NFL 16
  9. ARK: Survival Evolved (Game Preview)
  10. Destiny
  11. STAR WARS™ Battlefront™
  12. Fallout 4
  13. TOM CLANCY'S RAINBOW SIX SIEGE
  14. Rocket League
  15. Forza Motorsport 6
  16. Battlefield 4
  17. SMITE
  18. Lords of the Fallen
  19. Call of Duty®: Advanced Warfare
  20. Mortal Kombat X

البته این لیست ممکن است هر لحظه تغییر کند و عناوین جدید دیگری به لیست بالا اضافه شوند و یا برخی از عناوین از لیست بالا خارج شوند.

انتشار عنوان Tom Clancy's The Division برای چندین بار متوالی توسط یوبی سافت به تاخیر افتاده و کمپانی فرانسوی یوبی سافت از دلایل مختلف و منطقی ای در خصوص این تاخیرها صحبت کرده است. سرانجام انتظارات به پایان رسید و این عنوان در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۶ مصادف با سه شنبه ۱۸ اسنفد ماه سال ۱۳۹۴ بر روی کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن و همچنین کامپیوترهای شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شد. متاسفانه شما برای تجربه این بازی، حتی بخش تک نفره و داستانی، باید به اینترنت دسترسی داشته باشید. به همین خاطر رای تجربه بازی دیویژن، باید آن را از شبکه یوبی پلی، استیم، ایکس باکس استور و پلی استیشن با قیمت ۵۹٫۹۹ دلار خریداری کنید.

اگر علاقه زیادی به تجربه بسته الحاقی این بازی دارید، بهتر است بدانید که کمپانی یوبی سافت از نسخه سیزن پس بازی Tom Clancy's The Division نیز رونمایی کرده است. بر اساس خبرگزاری های منابع معتبر خارجی، این بازی در مجموع سه بسته الحاقی به نام های Underground، Survival و Last Stand دارد که بیشتر مربوط به بخش مولتی پلیر (چند نفره) بازی است. اولین بسته الحاقی این بازی در ماه ژوئن عرضه خواهد شد و هنوز جزئیات و اطلاعات زیادی درباره دو بسته الحاقی دیگر منتشر نشده است. شما برای تجربه این بسته های الحاقی می توانید آن ها را به صورت جداگانه خریداری کرده و یا با پرداخت ۲۹٫۹۹ دلار، سیزن پس بازی (تمامی بسته های الحاقی) را تجربه کنید.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با محبوب ترین عناوین کنسول ایکس باکس وان چیست؟ آیا شما به چنین لیست هایی اهمیت می دهید؟ عملکرد بازی Tom Clancy's The Division را تا به امروز چگونه ارزیابی می کنید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: VG247

ارسال نظر