بازی The Division بیش از 20 میلیون بازیکن دارد

رسانه کلیک - چندی پیش شرکت فرانسوی «یوبی سافت» با افتخار اعلام کرد که تعداد بازیکنان بازی The Division از مرز 20 میلیون نفر عبور کرده و اینفوگرافیک جدیدی را نیز در این رابطه به اشتراک گذاشت.

بازی The Division بیش از 20 میلیون بازیکن دارد

با وجود اینکه دو سال از انتشار بازی Tom Clancy's The Division می گذرد، اما به نظر می رسد که این عنوان ویدیویی شوتر چند نفره هنوز از ذهن و خاطره بازیکنان حذف نشده و روزانه میزبان کاربران و گیمرهای زیادی است.

سازندگان اخیرا در طی بیانیه ای رسما اعلام کردند که تعداد بازیکنان بازی The Division در هر سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه شخصی ویندوزی به رقم فوق العاده 20 میلیون نفر رسیده است که این خبر نشان از رکوردشکنی تازه این اثر ویدیویی شوتر چند نفره آنلاین شرکت فرانسوی نامدار یوبی سافت می دهد.

فراموش نکنید که آمار ارائه شده از سوی شرکت یوبی سافت بدان معنا نیست که این عنوان اکشن تیراندازی و نقش آفرینی بیش از 20 میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته است، بلکه بازیکنان و افرادی که در رویدادهای Free Weekend (آخر هفته رایگان) به صورت رایگان به نسخه کامل عنوان «دیویژن» دسترسی داشته و به تجربه آن پرداختند نیز در این آمار در نظر گرفته شده است. با این حال، دستیابی به رقم تحسین برانگیز 20 میلیون بازیکن همچنان موفقیت بزرگی برای شرکت یوبی سافت و سازندگان آن به حساب می آید.

شرکت یوبی سافت به مناسبت جشن این موفقیت بزرگ، از چهار رویداد جدید عنوان ویدیویی The Division رونمایی کرد که هر کدام از این چهار رویداد در طول ماه جاری میلادی (مارس) به صورت هفتگی و رایگان در اختیار تمامی بازیکنان قرار می گیرد. نکته قابل توجه این است که بازیکنان پس از تجربه و اتمام موفقیت آمیز ماموریت های این رویدادها، پاداش های هنگفتی نیز دریافت خواهند کرد که افزایش سطح امتیاز (لول) و پول درون بازی را به همراه دارد.

یوبی سافت در صفحه رسمی شبکه اجتماعی توییتر بازی دیویژن در خصوص تعداد بازیکنان این عنوان نوشت:

با گذشت دو سال، تعداد بازیکنان بازی The Division به رقم 20 میلیون نفر رسید! از همه شما بازیکنانی که تا به امروز به این عنوان ویدیویی ملحق شدید، تشکر می کنیم.

- The Division (@TheDivisionGame) March 1, 2018

همچنین، سازندگان ضمن اعلام تعداد بازیکنان کنونی بازی The Division، آمار و ارقام جالبی از این عنوان ویدیویی را نیز در قالب اینفوگرافیک در شبکه اجتماعی توییتر به اشتراک گذاشتند. بر اساس آن، تا به امروز بازیکنان بیش از 66 میلیارد NPC را کشته و به طور متوسط، روزانه بیش از 3 ساعت از وقت خود را صرف تجربه بازی می کنند. ممکن است، این استقبال خارق العاده بازیکنان از عنوان دیویژن سازندگان را به ساخت و توسعه محتویات و بسته های الحاقی بیشتر تشویق کند و مثل بازی Tom Clancy's Rainbow Six Siege، شاهد پشتیبانی طولانی مدت یوبی سافت از این بازی باشیم.

در ادامه با مشاهده جدیدترین اینفوگرافیک Tom Clancy's The Division، می توانید اطلاعات جالبی از این بازی شوتر آنلاین به دست آورید.

بازی پرطرفدار The Division از مجموعه Tom Clancy در روز سه شنبه ۱۸ اسفند ماه سال ۱۳۹۴ ( ۸ مارس سال میلادی ۲۰۱۶) بر روی کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن و همچنین رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شد و تا حدودی توانست انتظارات بازیکنان و منتقدان از یک بازی ویدیویی اکشن نقش آفرینی را برآورده کند. گفتنی است، نسخه استاندارد و معمولی بازی با قیمت 49.99 دلار در فروشگاه های استیم، یوپلی، پلی استیشن استور و ایکس باکس لایو قابل خریداری است.

از طرف دیگر، ادامه پشتیبانی شرکت یوبی سافت از این بازی سبب افزایش فروش و محبوبیت آن شد، به طوری که سازندگان پس از انتشار نسخه کامل این عنوان ویدیویی، با ساخت و توسعه بسته های الحاقی، محتوای جدیدی نظیر نقشه، ماموریت، حالت های بخش چند نفره، سلاح و آیتم های تازه ای را برای بازیکنان و کاربران خود به همراه آورند. هرچند، متاسفانه این بسته های الحاقی به صورت پولی عرضه شده و خریداران نسخه استاندارد بازی به محتویات این بسته های گسترس دهنده دسترسی ندارند.

توجه داشته باشید، در حال حاضر نسخه سیزن پس بازی با قیمت 39.99 دلار در فروشگاه های مذکور به فروش می رسد که با خرید آن می توانید بازی خود را گسترش داده و به تجربه محتویات کلیه بسته های الحاقی بازی بپردازید.

حال، دیدگاه ها و نظرات شخصی خود در رابطه با تعداد بازیکنان بازی The Division و موفقیت جدید این عنوان ویدیویی را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر