منتقدان دسترسی زود هنگام به بازی The Division نخواهند داشت

کم کم به زمان انتشار یکی از مورد انتظارترین و محبوب ترین بازی سال یعنی Tom Clancy’s The Division نزدیک می شویم. بسیاری از گیمرها قبل از خرید یک عنوان ویدیویی، منتظر انتشار نقد و بررسی های آن بازی می شوند و پس از مطالعه نقد و بررسی، تصمیم به خریداری بازی می گیرند. به همین منظور، بسیاری از کمپانی های بازی ساز قبل از انتشار رسمی بازی، نسخه ای از بازی را زودتر از زمان انتشار در اختیار منتقدان اصلی قرار می دهند تا منتقدان در زمان عرضه بازی، نقد و بررسی بازی مربوطه را در خروجی وب سایت ها، مجلات و... منتشر کنند. متاسفانه کمپانی یوبی سافت چنین قصدی را ندارد و مدتی پیش در بیانیه ای اعلام کرد که منتقدان دسترسی زودتر به بازی Tom Clancy’s The Division نخواهند داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

منتقدان دسترسی زود هنگام به بازی The Division نخواهند داشت

بسیاری از گیمرها قبل از خرید یک عنوان ویدیویی، منتظر انتشار نقد و بررسی های آن بازی می شوند و پس از مطالعه نقد و بررسی، تصمیم به خریداری بازی می گیرند. به همین منظور، بسیاری از کمپانی های بازی ساز قبل از انتشار رسمی بازی، نسخه ای از بازی را زودتر از زمان انتشار در اختیار منتقدان اصلی قرار می دهند تا منتقدان در زمان عرضه بازی، نقد و بررسی بازی مربوطه را در خروجی وب سایت ها، مجلات و... منتشر کنند. متاسفانه کمپانی یوبی سافت چنین قصدی را ندارد و مدتی پیش در بیانیه ای اعلام کرد که منتقدان دسترسی زودتر به بازی Tom Clancy's The Division نخواهند داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، مدتی پیش کمپانی یوبی سافت در بلاگ رسمی خود اعلام کرد که منتقدان دسترسی زودتر به بازی Tom Clancy's The Division نخواهند داشت و پس از انتشار بازی، منتقدان باید مانند سایر گیمرها بازی را تهیه کرده و به نقد آن بپردازند. با این حساب اگر منتظر بودید که نقد و بررسی های بازی Tom Clancy's The Division چند روز زودتر از انتشار بازی منتشر شود، باید خدمت شما عرض کنیم که چنین اتفاقی رخ نخواهد داد.

کمپانی یوبی سافت به صورت رسمی تایید کرد که بازی Tom Clancy's The Division دارای کدهای مخصوص منتقدان نیست و هرگز این کدها را منتشر نخواهد کرد. بنابراین تمامی منتقدان وب سایت های معتبر و مجلات بایستی تا زمان انتشار بازی صبر کنند و مانند بازی باز ها و گیمرهای دیگر در زمان عرضه بازی، این عنوان بی نظیر را تهیه کرده و به نقد و بررسی آن بپردازند.

یوبی سافت در بلاگ رسمی خود این چنین نوشت:

این اقدام برای ما غیرممکن ترقی می شود که سرورهای بازی Tom Clancy's The Division را چند روز زودتر در اختیار منتقدان قرار بدهیم چرا که شلوغ شدن سرورها مانند تجربه واقعی گیمرها محسوب می شود و ما پس از گذشت چند روز باید همین اقدام را برای گیمرها انجام دهیم. به همین دلیل منتقدان باید تا زمان انتشار بازی صبر کنند و همزمان با گیمرها به تجربه بازی Tom Clancy's The Division بپردازند.

ما پیش بینی می کنیم که در روزهای اول انتشار بازی Tom Clancy's The Division، بسیاری از مطالب و نقد و بررسی ها بر اساس نسخه بتای این بازی باشند و منتقدان از تجربیات خودشان در نسخه بتای بازی صحبت کنند. انتظار داریم که با پخش ویدیوهای مختلف، نظرات گیمرها و منتقدان را در خصوص وضعیت نسخه نهایی بازی بدانیم.

در آخر بیانیه، کمپانی یوبی سافت در خصوص انتشار نقد و بررسی های زود هنگام اعلام کرد:

به هیچ کدام از نقد و بررسی هایی که زودتر از 24 ساعت (24 ساعت پس از انتشار بازی Tom Clancy's The Division) منتشر می شوند، اعتماد نکنید.

سخن آخر کمپانی یوبی سافت در خصوص نقد و بررسی های زود هنگام کاملا صحیح می باشد چرا که بازی بزرگی همچون Tom Clancy's The Division را در کمتر از 24 ساعت نمی توان بررسی کرد.

این اقدام یوبی سافت برای اولین بار اتفاق نمی افتد چرا که در گذشته عنوان The Crew نیز در زمان انتشار رسمی، در اختیار منتقدان قرار گرفت. کمپانی اکتیویژن و بانجی نیز همین کار را در بازی Destiny انجام دادند. همان طور که اطلاع دارید، بخش اعظم این عنوان به صورت چند نفره (آنلاین) می باشد و به احتمال زیاد در دسترس قرار دادن سرورهای بازی زودتر از زمان انتشار کار بسیار دشواری برای بازی سازان محسوب می شود.

همه چیز از یک ویرویس خطرناک و وحشتناک شروع می شود! زمانی که این ویروس به سرعت به کمک پول از فردی به فرد دیگر منتقل می شود، زیبایی سال میلادی نو را از تمام مردم شهر می گیرد! در روزی که بسیاری از مردم برای خرید سال نو به فروشگاه ها مراجعه می کنند، پول های زیادی رد و بدل می شود و همین عامل زمینه شیوع یک بیماری خطرناک را ایجاد می کند. بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط منابع معتبر خارجی، داستان اصلی بازی Tom Clancy's The Division به سه قسمت تقسیم می شود. شما در نقش یک فرد وظیفه دارید که شهر نیویورک را از آشوب نجات دهید و نظم را به این شهر زیبا بازگردانید. اما در میان این راه، بسیاری از سوالات در ذهن شما پدیدار می شود. چه کسی این ویروس را ساخته است؟ هدف آن شخص از ساخت و پخش این ویرویس چه بوده؟ ریشه پیدایش این ویرویس خطرناک چیست و چگونه باید با آن مقابله کرد؟ برای برقراری نظم و احداث دوباره شهر از کجا باید شروع کرد؟ شما در نقش یک سرباز به دنبال پاسخ این سوالات خواهید بود.

متاسفانه بازی Tom Clancy's The Division برای چند بار متوالی تاخیر خورده که کمپانی یوبی سافت از دلایل منطقی ای برای این کار سخن گفته است. اگر شاهد تاخیر خوردن های بازی Tom Clancy's The Division نبودیم، قطعا در حال حاضر مشغول تجربه این عنوان بی نظیر بودیم و تا به امروز حتما به درجاتی از بازی رسیده بودیم. در نهایت این بازی بی نظیر را در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۶ مصادف با سه شنبه ۱۸ اسنفد ماه سال ۱۳۹۴ بر روی کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن و همچنین کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد. البته لازم به ذکر است که کمپانی یوبی سافت ماه گذشته میلادی، نسخه بتای این عنوان را در اختیار گیمرها و کاربران قرار داد که این نسخه توانست رضایت اغلب گیمرها و منتقدان را به دست بیاورد.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با این اقدام کمپانی یوبی سافت چیست؟ آیا شما برای خرید این بازی منتظر انتشار نقد و بررسی ها در وب سایت ها و مجلات خواهید ماند؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را حتما با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: VG247

ارسال نظر