E3 2016: بازی The Elder Scrolls Legends برای اندروید و iOS منتشر خواهد شد

پس از گذشت یک سال کمپانی بتسدا (Bethesda) به وعده خود عمل کرد و در جریان کنفرانس خود در  E3 2016، از نسخه های تلفن های هوشمند بازی The Elder Scrolls Legends رونمایی کرد.

E3 2016: بازی The Elder Scrolls Legends برای اندروید و iOS منتشر خواهد شد

به گزارش کلیک، بازی The Elder Scrolls Legends که شبیه بازی Hearthstone ساخته کمپانی بتسدا ساخته شده است قرار است فراتر از سیستم عامل های iOS و PC عرضه شود. این بازی کارتی در حال حاضر برای اپل، مک بوک، و همچنین تبلت و تلفن های همراه اندروید گسترش یافته است.

این بازی که قسمت جدیدی از فرانچایز محبوب The Elder Scrolls است قرار بود شبیه بازی Hearthstone-like CCG باشد و در سال ۲۰۱۵ برای کامپیوترهای شخصی و تلفن های هوشمند عرضه شود اما متاسفانه با تاخیر روبرو شد. شایان به ذکر است که این بازی کارتی به صورت رایگان منتشر در اختیار علاقه مندان و گیمرهای سراسر جهان قرار می گیرد.

پیت هاینز، معاون بازاریابی جهابی بتسدا، برنامه های انتشار خود را قبل از کنفرانس مطبوعاتی E3 مطرح کرد که در روز یکشنبه در مرکز LA Hanger در شهر لس آنجلس برگزار شد. آقای هاینز اعلام کرد، این بازی کاربران را در مسیری قرار می دهد که رموز جهان Elder Scrolls را به روشی متفاوت کشف کنند.

هاینز تصریح کرد که تریلر جدید این بازی از ویژگی های عملیات جنگی تک نفره، و همچنین صحنه های نبرد و میدان مسابقات برخوردار است.

منبع: Gamespot

ارسال نظر