مرحله اول بازی Hitman رایگان شد

استودیوی آی کیو اینتراکتیو برای آنکه نشان دهد به تنهایی هم از پس توسعه سری هیتمن برمی آید، اخیرا اعلام کرد که ماموریت ابتدایی فصل اول بازی محبوب Hitman برای تمامی پلتفرم ها از جمله پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه شخصی رایگان خواهد بود. این پیشنهاد به صورت محدود و موقتی نیست بلکه از امروز امکان دسترسی به مرحله اول بازی وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

مرحله اول بازی Hitman رایگان شد

این پیشنهاد به صورت محدود و موقتی نیست بلکه از امروز امکان دسترسی به مرحله اول بازی وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک ، همان طور که اطلاع دارید چند هفته پیش کمپانی نامدار اسکوئر انیکس، ناشر عنوان هیتمن، استودیوی دانمارکی آی کیو اینتراکتیو که از سال ۲۰۰۰ میلادی در ساخت و توسعه فرانچایز هیتمن با آن همکاری می کرد، از مجموعه خود خارج کرد. در این میان، بسیاری از گیمرها و طرفداران بازی نگران آینده این فرانچایز بی نظیر بودند که سرانجام استودیوی آی کیو اینتراکتیو با تلاش های بی وقفه، رسما حق امتیاز Hitman را خریداری و فعالیت خود را به عنوان یک استودیوی مستقل اعلام کرد.

بنابراین خبر خوشی که برای طرفداران این مجموعه وجود دارد آن است که از این پس مجموعه هیتمن به طور کامل در اختیار IO Interactive بوده و این استودیوی بازی ساز قول داده که بزودی جزئیات بیشتری از فرانچایز هیتمن به اشتراک بگذارد. حال که فقط چند ساعت از خرید حق امتیاز مجموعه هیتمن می گذرد، استودیوی آی کیو اینتراکتیو به منظور جشن این خرید بزرگ، مرحله اول بازی هیتمن را به صورت رایگان در اختیار دارندگان تمامی پلتفرم ها از جمله Xbox One، PlayStation 4 و رایانه های شخصی ویندوزی قرار می دهد.

مرحله ابتدایی بازی بی نظیر هیتمن شامل ۱۷ اچیومنت قابل کسب، چهل چالش متنوع، دو ماموریت داستانی، دو Escalation contracts و... می باشد. توجه داشته باشید که تمامی اطلاعات و دستاوردهای شما در طول تجربه این مرحله در حساب کاربری ذخیره می شود. بنابراین درصورتی که پس از تجربه این مرحله، نسبت به خرید نسخه نهایی بازی اقدام کنید، تمامی اطلاعات قابل انتقال به نسخه کامل بازی خواهند بود.

سازندگان پیشنهاد ویژه ای برای کاربرانی که پس از تجربه مرحله ابتدایی بازی، به آن علاقه مند شوند، در نظر گرفته اند. هم اکنون تخفیف ۶۰ درصدی بر روی تمامی نسخه های بازی هیتمن اعمال شده است و شما می توانید با مراجعه به فروشگاه استیم، پلی استیشن نتورک و ایکس باکس لایو، نسخه نهایی این عنوان ویدیویی را با قیمت ۲۳٫۹۹ دلار خریداری کنید.

بهتر است بدانید آخرین نسخه مجموعه Hitman کمی متفاوت تر از نسخه های پیشین ظاهر شده چرا که سازندگان قسمت های این عنوان ویدیویی را تقسیم بندی کردند. به همین علت، بازی هیتمن در ۶ اپیزود (قسمت) مختلف برای سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز و لینوکس به صورت دیجیتالی منتشر شد. پس از انتشار ۶ اپیزود، سازندگان با همکاری کمپانی اسکوئر انیکس، فصل اول این عنوان را در تاریخ ۳۱ ژانویه مصادف با ۱۲ بهمن سال ۹۵، به صورت فیزیکی برای هر سه پلتفرم مذکور عرضه کردند. متاسفانه در حال حاضر اطلاعات و جزئیاتی از فصل دوم بازی به گوش نرسیده است.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با این اقدام استودیوی IO Interactive و انتشار رایگان بخشی از بازی هیتمن چیست؟ آیا شما این مرحله را تجربه خواهید کرد؟ آینده مجموعه هیتمن را چگونه مشاهده می کنید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با دیگر کاربران رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر