مشخصات گوشی پرچمدار HTC U فاش شد

گوشی پرچمدار جدید شرکت HTC ضمن بهره مندی از قابلیت های جدید و جذاب، از پردازنده اسنپ دراگون ۸۳۵ به همراه ۴ تا ۶ گیگابایت رم استفاده می کند. این گوشی برای اولین بار میزبان حسگر تشخیص اثر انگشت مجازی است.

مشخصات گوشی پرچمدار HTC U فاش شد

به گزارش کلیک ، پس از رونمایی موفقیت آمیز سامسونگ از گوشی های گلکسی S8 و+S8، اکنون وقت است که به یکی دیگر از پرچمدار های سال ۲۰۱۷ نگاهی بیندازیم. همانطور که می دانید، امسال سال پردازنده های ۱۰ نانو متری است. سامسونگ و کوالکام هر دو جدید ترین پردازنده های خود را که از این فناوری بهره می گیرند عرضه نموده اند. این پردازنده ها از نظر عملکرد و مصرف انرژی از مزایای زیادی نسبت به نسل های قبلی خود بهره مند هستند. امروز جزییات بیشتری از گوشی HTC U منتشر شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این گوشی با ما همراه شوید.

اطلاعات فاش شده از HTC U نشان می دهد که این گوشی هوشمند به پردازنده اسنپ دراگون ۸۳۵، ۴ گیگابایت رم و فناوری تشخیص اثر انگشت مجازی مجهز است

وقتی حرف از تولید گوشی های هوشمند باشد، HTC چیز های زیادی برای گفتن دارد. در حالی که این شرکت تایوانی به منابع اپل و سامسونگ دسترسی ندارد، ولی عاشق ابداع طرح های خلاقانه به روش های جدید است. امسال این شرکت گوشی های هوشمند پرچمدار را یک مرحله به جلوتر می راند. گوشی های Galaxy S8 و Galaxy S8+ سامسونگ از نظر طراحی موفقیت چشمگیری را به ثبت رسانده اند. اکنون به نظر می رسد که HTC با عرضه HTC U آماده شکست دادن سامسونگ در این میدان است. درست است که این شرکت نتوانست اولین گوشی هوشمند سال جدید خود را با پردازنده اسنپ دراگون ۸۳۵ عرضه کند، ولی این پردازنده ۱۰ نانومتری نقطه قوت کلیدی HTC U نخواهد بود.

طبق اطلاعات دریافتی، گوشی HTC U یک همه کاره تمام عیار است. HTC ویژگی های جدید بسیاری را به طراحی کلی محصول خود اضافه می کند. یکی از این ویژگی ها، استفاده از حسگر لبه در این گوشی هوشمند است که قبلا در خبر ها فاش شده بود. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا به کمک لبه های گوشی با آن به تعامل بپردازند. آخرین تصاویر فاش شده نشان دهنده چگونگی کار کردن این قابلیت است. شما می توانید حساسیت این حسگر ها را که بر روی لبه های گوشی قرار گرفته بر اساس نیاز خود کالیبره کرده و حالت هایی مثل فشار کوتاه، فشار طولانی و یا ترکیبی از این دو برای آن تعیین کنید.

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه این گوشی، استفاده از قابلیت تشخیص صحنه +HDR است. با استفاده از این ویژگی، شما می توانید گوشی خود را به سمت یک نقطه گرفته تا تصویر +HDR خروجی آن به نمایش درآید. همچنین سیستم Boomsound این گوشی ارتقا یافته و شما به چهار حالت مختلف برای ضبط صدا دسترسی خواهید داشت. و اما جزییات قابل توجهی که امروز از گوشی HTC U فاش شده، شامل لیستی از مشخصات آن است. همانطور که در تصویر بالا مشخص است، این گوشی شاهد قابلیت های ارتقا یافته فراوانی است. گوشی هوشمند HTC U از پردازنده اسنپ دراگون ۸۳۵ به همراه ۴ تا ۶ گیگابایت رم و ۶۴ تا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره برده و از باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می کند. این گوشی دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با کیفیت WQHD است. مهم ترین قابلیت این دستگاه، حسگر تشخیص اثر انگشت مجازی آن است.

پیش از این شایعه شده بود که گوشی گلکسی S8 و گلکسی S8+ از این فناوری بهره می برند ولی این اتفاق روی نداد. به نظر می رسد که این بار شرکت HTC از رقیب کره ای خود پیش افتاده و موفق شده این فناوری را در پرچمدار جدید خود به کار بگیرد. بسیاری از منابع اعلام کرده اند که گوشی های Galaxy Note 8 و iPhone 8 از قابلیت تشخیص اثر انگشت مجازی پشتیبانی خواهد کرد. با این حال طبق اطلاعات موجود، گوشی HTC U پیش از آن ها عرضه خواهد شد. اگر این شرکت موفق شود از این فناوری در گوشی جدید خود استفاده کند، موفقیت بزرگی را برای خود رقم خواهد زد. اخیرا HTC تقلای زیادی برای نگه داشتن خود در بازاری گوشی های هوشمند کرده است و برای دست یابی به هدف خود به یک عمل جادویی نیاز دارد.

ارسال نظر