جدیدترین کانسپت ها از طراحی زیبای آیفون ۸

خبرهای درز کرده در رابطه با آیفون ۸ بسیار زیاد است،  براساس خبرهای درز کرده تصاویر از آیفون و رندر هایی از آیفون ۸ عرضه شده است که تصویری کلی از آیفون جدید را به ما می دهد.

جدیدترین کانسپت ها از طراحی زیبای آیفون ۸

به گزارش کلیک ، صفحه نمایش لبه به لبه یکی از ویژگی های گوشی های هوشمند در این روزها است و در حال حاضر سردم دار صفحه نمایش لبه به لبه، گلکسی S8 است که توانسته نظر ها را به خود جلب کند و در بسیاری از نظر سنجی ها نیز امتیاز بسیار خوبی کسب کند.

پس از انبوهی از خبرهای لو رفته از آیفون های جدید، این موضوع بالاخره تایید شد که در سال ۲۰۱۷ از دو آیفون ۷S و ۷S پلاس و هم چنین آیفون ۸ رونمایی می شود. آیفون ۸ در واقع نوعی انقلاب در نسل گوشی های هوشمند آیفون محسوب می شود. علت خاص شدن آیفون ۸ این موضوع است که در واقع آیفون ۸ در دهمین سال ورود آیفون ها به عرصه تکنولوژی عرضه می شوند و به همین دلیل اپل تصمیم گرفته است که این گوشی هوشمند خود را بسیار خاص عرضه کند.

در تمام خبر های درز کرده و در تمام تصاویر لو رفته آیفون ۸ با صفحه نمایش لبه به لبه عرضه شده است و این موضوع نشان می دهد که رقابت سختی میان کمپانی های گوشی های هوشمند در صفحه نمایش لبه به لبه است. صفحه نمایش S8 از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و تاکنون توانسته رتبه A را در بسیاری از نظرسنجی ها به دست بیاورد. در خبر هایی ضدونقیض این موضوع به چشم می خورد که آیفون ۸ با صفحه نمایش خمیده عرضه می شود. اگر این گوشی هوشمند با صفحه نمایش خمیده عرضه شود بدون شک کمپانی باید از صفحه نمایش OLED استفاده کند و این در حالی است که صفحه نمایش های OLED در دسترس این کمپانی محدود است و در آخرین خبر ها اپل نمی تواند هر سه گوشی جدید خود در سال ۲۰۱۷ را با صفحه نمایش OLED عرضه کند. بدون شک اپل برای رقابت سنگ تمام می گذارد و رقیب تازه از میدان به در شده خود، یعنی سامسونگ را خوشحال نمی کند. باید دید که کمپانی اپل چه غافلگیری برای طرفدارانش دارد.

آیفون جدید چه ظاهری خواهد داشت

آیفون جدید چه ظاهری خواهد داشت

آیفون جدید چه ظاهری خواهد داشت

آیفون جدید چه ظاهری خواهد داشت

آیفون جدید چه ظاهری خواهد داشت

در قسمت بالا عکس های رندر شده از کانسپت جدید آیفون عرضه شد. هر چند این خبر ها در حد فرضیه هستند و هیچ منبع موثقی ندارند ولی تجربه ثابت کرده است که ۸۰ درصد از خبر های لو رفته درست از آب در آمده اند.

ارسال نظر