ویدئوی معرفی لوکس ترین آپشن های خودرو در دنیا

در جهانی که روز به روز به سمت تنوع و زندگی مرفه پیش می رود، تصور آپشن های گرانقیمت و مجلل که قیمت برابر با یک خودرو را دارند سخت نیست، خرید کدام یک از این آپشن ها واقعا گزاف و یک ولخرجی تمام عیار به حساب می آید؟

ویدئوی معرفی لوکس ترین آپشن های خودرو در دنیا

کلیک- وقتی به لیست آپشن های گران بهای خودرو نگاه می کنیم به دو دسته ی متفاوت از هم بر می خوریم، یک دسته به آپشن هایی تعلق دارند که به عنوان خریدی منطقی باید به آن نگاه کرد و دسته ی دیگر آپشن هایی اضافی که تنها به خاطر جلب‌توجه ارائه می‌شوند.

با یک مثال بهتر متوجه این موضوع خواهید شد، خودروی لندروور را در نظر بگیرید، صندلی‌های رویداد آپشنال این خودرو قیمت با ۵۹۰۰ پوند در رنجروور پیشنهاد می شود.این میزان برابر با بهای یک خودروی داچیا ساندرو جدید است.

Event Seating landrover
حال جالبتر آنکه کمپانی فراری کیف گلف مخصوص F12 برلینتا را با بهای ۶۲۴۰ پوندی عرضه می‌کند و با این مبلغ می‌توانید چیزی مثل رنو توئینگوی ۲۰۱۵ را بخرید.

Ferrari F12 Berlinetta cargo
از دیگر آپشن هایی که می توان از آنها به عنوان آپشن های لوکس نام برد سیستم صوتی Band & Olufsen 1200 واتی ۱۰ کاناله و ۱۵ بلندگویی آئودی که با بهای ۶۳۰۰ پوند عرضه می‌شود. از طرفی این آپشن به نوعی یک سرمایه‌گذاری نیز محسوب می‌شود زیرا تقریباً هرروزه از آن استفاده می‌کنید و اگر شما دوستدار پر و پا قرص موسیقی و موزیک باشید از خرید خود بسیار شادمان خواهید بود. ولی این چندان شادی آور نیست وقتی بدانید که شما می‌توانید با این پول یک سوزوکی سلریوی تمیز بخرید.

Rolls Royce Phantom

یکی دیگر از آپشن های بسیار لوکس در مورد خودرو ساعت داشبورد Breitling Mulliner Tourbillon است که در حقیقت برابر یک خودروی بنتایگا قیمت دارد. تنها قیمت این یک آپشن ۱۵۰ هزار پوند است؛ بنابراین شما می‌توانید ساعت را بخرید و یا به جای آن مالک بنتایگای دیگری شوید! با ویدئوی زیر با ۱۰ مورد از گران بها ترین آپشن های حال حاضر دنیا بیشتر آشنا می شوید.

ارسال نظر