ساماندهی خدمات ارزش افزوده پیامکی

از این پس تمامی مشترکان تلفن همراه می توانند با شماره گیری #۸۰۰* و یا با استفاده از سامانه پیامکی ۸۰۰ از انواع خدمات ارزش افزوده فعال بر روی سیم‌ کارت خود و روش غیر فعال‌ سازی آن آگاه شوند.

ساماندهی خدمات ارزش افزوده پیامکی

به گزارش کلیک، صادق عباسی شاهکوه با اعلام این خبر گفت: با توجه به افزایش خدمات ارزش افزوده پیامکی در حوزه ‌های مختلف و نارضایتی اعلام شده از سوی مردم به رگولاتوری و به منظور حفظ حقوق مشترکان، با الزام رگولاتوری، روش های ارائه این خدمات از سوی اپراتورها تغییر کرد.

عباسی شاهکوه افزود: از این پس روش فعال ‌سازی و غیر فعال ‌سازی خدمات پیامکی از سوی تمامی اپراتورهای تلفن همراه یکسان شده و مشترکان تلفن همراه با استفاده از سامانه پیامکی ۸۰۰ و یا شماره‌گیری #۸۰۰* می‌ توانند از انواع خدمات ارزش افزوده فعال بر روی سیم‌ کارت خود و روش غیر فعال‌ سازی آن آگاه شوند و درصورت عدم تمایل به دریافت پیامک های تبلیغاتی، بازی و سرگرمی، مسابقه و ارسال اطلاعات و اخبار می ‌توانند این خدمات را غیرفعال کنند

وی اضافه کرد: درصورت فعال سازی خدمات ارزش افزوده محتوائی پیامکی از سوی مشترکان، اپراتورها باید در تمامی پیامک های ارسالی، هزینه خدمات و نحوه غیرفعال سازی را به مشترک اعلام کنند.

او تاکید کرد: اینکه تمامی خدمات ارزش افزوده محتوائی پیامکی باید صرفا بین ساعات ۹ صبح تا ۹ شب برای مشترکان ارسال شود، درصورت درخواست مشترک برای غیرفعال کردن خدمات ارزش افزوده محتوائی پیامکی، این خدمات باید حداکثر تا ۲۴ ساعت قطع شود.

معاون بررسی های فنی و صدور پروانه رگولاتوری توضیح داد: قطع سرویس، پیامک های تبلیغاتی خود اپراتورها را نیز شامل می ‌شود و درصورت درخواست مشترک برای غیرفعال کردن خدمات ارزش افزوده محتوائی پیامکی، خدمات پیامکی مبتنی بر تراکنش شامل خدمات تراکنشی بانکی، خریدهای الکترونیکی و ... همچنان برای مشترکان فعال خواهد بود.

ارسال نظر