حذف صدا از داخل اتومبیل ها با فناوری جدید جاذب صدا

هانکوک فناوری جدید خود با نام "جاذب صدا" را در نمایشگاه REIFEN آلمان معرفی کرد.

حذف صدا از داخل اتومبیل ها با فناوری جدید جاذب صدا

به گزارش کلیک، این فناوری با کاهش صداهای داخل ماشین امکان رانندگی آرام‌تری را فراهم می‌کند. این اختراع ابتدا در اختیار تولید کنندگان لاستیک lagship Hankook Ventus S1 evo2 SUV قرار خواهد گرفت.

شرکت هانکوک در همین زمینه اعلام کرد که این فناوری با لایه فومی پلی اورتان که به سمت داخلی درزگیر Hankook's SealGuard متصل شده است، تجهیز خواهد شد. این شرکت مدعی است که این فناوری، صداهای داخلی را که به دلیل حفره درون لاستیک ایجاد می‌شد به میزان پنج تا هفت دسی بل کاهش خواهد داد.

استفاده از الگوی UHP با حفظ آرامش در حین رانندگی
لاستیک Hankook Ventus S1 evo2 SUV جنبه‌های اسپورت و دینامیک رانندگی را با هم ترکیب کرده و افزون بر این، با سیستم تعلیق بالا انواع سر و صدای ناشی از حرکت لاستیک را به حداقل می‌رساند. از لحاظ ایمنی دارای ویژگی‌هایی چون wet grip و SUV بوده که مطابق با نیاز رانندگانی است که با سرعت بالا رانددگی می‌کنند.
مهندسین هانکوک معتقدند که به کار گیری فناوری جاذب صدا، لاستیک هایی با عملکرد فوق العاده بالا توام با آسایش در حین رانندگی را که لازمه این سری لاستیک می‌باشد به ارمغان آورده است. به این معنی که آسایش و روان بودن حرکت که پیش از این در این مدل وجود داشت حفظ شده است.
طبق گفته های شرکت هانکوک، از آنجایی که افزایش صدای حفره در لاستیک‌های سبک با نسبت تصویر کم معمول است در نتیجه کاهش آن نقش اساسی و مرکزی در ارتقاء کارایی لاستیک به منظور رانندگی لذت بخش، سریع و با اطمینان دارد.
تکنولوژی پیشرفته Ventus S1 evo² SUV با آج شیار دار چندتایی و ساختار دولایه ریونی حداکثر تماس لاستیک را ایجاد می‌کند.

ارتقای امنیت و کنترل ماشین نیز حین رانندگی
این لاستیک‌ها نه تنها دارای ویژگی‌های ممتاز آکواپلنینگ هستند بلکه با حداکثر تماس با جاده در تمام وضعیت‌های آب و هوایی،و خشک یا خیس بودن جاده تعادل را برقرار می‌کند.
هانکوک گزارش داد که کنترل در رانندگی و ایمنی در سرعت‌های بالا نیز به طور قابل توجهی در این لاستیک‌ها بهبود یافته است. ترکیب سیلیکا پلیمر استایرن مدرن و با گریپ بالا نه تنها قادر به بهینه‌سازی wet grip است بلکه با کاهش مقاومت نورد سازگاری زیادی با محیط زیست نیز دارد.
هانکوک ادعا می‌کند که به واسطه ارتقاء مقاومت لاستیک در برابر حرارت و سایش ، مسافت پیموده شده با این نسل جدید افزایش یافته و از همین جهت از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه خواهند بود. سیستم خنک کننده تعبیه شده درون لاستیک‌ها گرمای ناشی از حرکت را به سرعت دفع کرده و به همین دلیل عمر لاستیک را افزایش می‌دهد.

ارسال نظر