تصاویر گوشی پرچمدار جدید سونی فاش شد

آیا دوست دارید بدانید گوشی هوشمند پرچمدار جدید سونی چه شکلی دارد؟ با تصاویر لو رفته از این گوشی می توانید به هدف خود دست پیدا کنید.

تصاویر گوشی پرچمدار جدید سونی فاش شد

به گزارش کلیک، وب سایت GSMArena اخیرا تصاویر واضحی را از گوشی Sony Xperia F8331 منتشر کرده است که ادعا می کند توسط یکی از کاربران این سایت برای آن ها ارسال شده است. اگر این تصاویر واقعی باشند، معلوم می شود که سونی طراحی خاص سری گوشی های Z را کنار گذاشته است و طرحی جدید برای گوشی پرچمدارش ارائه کرده است. اگر چه ممکن است فردی با نگاه کردن به این تصاویر، گوشی را زیبا و دلچسب بداند و فردی دیگر آن را با ظاهری قابل پیش بینی و تکراری فرض کند. قضاوت در این مورد تا زمانی که بتوانیم گوشی را در دست بگیریم و آن را به دقت بررسی کنیم، امکان پذیر نیست.

همان طور که در تصاویر مشخص است، قسمت های بالایی و پایینی گوشی تخت و هر دو قسمت کناری خمیده هستند. همچنین قاب پشتی این گوشی از فلز صیقل داده ساخته شده و طرح تازه ای برای دوربین، با به کار گیری فلش LED دوگانه به کار رفته است. در بخش پایینی گوشی یک پانل، یک درگاه USB-C و یک جک هدفون ۳٫۵ میلی متری دیده می شود. در بخش جلویی گوشی نیز بلند گوی هایی استریو و آنتن NFC قابل مشاهده است.

گوشی Xperia F8331 به احتمال زیاد به یک صفحه نمایش ۱۰۸۰P بزرگتر از مدل X Performance مجهز خواهد بود و علاوه بر این امکان ضبط فیلم با کیفیت ۴K با هر دو دوربین گوشی فراهم شده است. این تنها اطلاعاتی است که فعلا ما در اختیار داریم. همچنین زمان عرضه نیز مشخص نیست، ولی از آنجا که رویداد IFA نزدیک است، احتمال دارد سونی این گوشی را در ماه سپتامبر در رویداد IFA پرده برداری کند.

BBuuty3.img

BBuujgd.img

BBuueyz.img

BBuuvZe.img

ارسال نظر