گوشی Galaxy S7 چینی با قیمتی کمتر از ۴۰۰ هزار تومان عرضه می شود

چند هفته پیش شرکت هنگ کنگی Elephone با انتشار تصاویر رندری خبر از عرضه یک گوشی هوشمند فلزی با صفحه نمایش خمیده داد.

گوشی Galaxy S7 چینی با قیمتی کمتر از ۴۰۰ هزار تومان عرضه می شود

به گزارش کلیک، قیمت این گوشی بر اساس رده کیفیت از ۹۹ تا ۱۸۹ دلار خواهد بود. اگر چه زمان عرضه این گوشی فعلا مشخص نیست، ولی شرکت سازنده، مشخصات آن را امروز اعلام کرد.

طبق اطلاعات رسمی منتشر شده، گوشی Elephone Galaxy S7 به یک پردازنده ۱۰ هسته ای Helio X20 مدیاتک مجهز بوده و از ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. این گوشی دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰x1080 است و یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پشت و دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو وظیفه تصویر برداری را ایفا می کنند.

Elephone-S7-1200x675

این تنها اطلاعاتی است که به صورت رسمی از طرف سازنده این گوشی منتشر شده و به تفاوت میان نسخه های مختلف این گوشی اشاره ای نشده است. نکته تعجب بر انگیز در مورد این گوشی، قیمت ۱۰۰ دلاری ادعا شده آن است. همین امروز شرکت Meizu از گوشی MX6 خود با مشخصاتی مشابه با این گوشی پرده برداشت و قیمت آن را ۳۰۰ دلار اعلام کرد و همانطور که می دانید گوشی های شرکت Meizu به داشتن قیمت مناسب و پایین مشهورند. با توجه به این ها، ادعای شرکت Elephone مبنی بر عرضه یک گوشی ۱۰۰ دلاری با چنین مشخصات سخت افزاری همراه با صفحه نمایش خمیده از دو طرف واقعا عجیب و باورنکردنی است.

Elephone-S7-3

Elephone-S7

Elephone-S7-2

ارسال نظر