برای خرید یک لپتاپ HP خوب تا آخر مهرماه صبر کنید

HP که از پروژه لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت سری استریم خود سربلند بیرون آمده، در صدد ارائه مدل‌های جدید این سری به بازار برآمده است.

برای خرید یک لپتاپ HP خوب تا آخر مهرماه صبر کنید

به گزارش کلیک، اچ‌پی نه تنها به‌روز‌رسانی‌هایی را در این سری اعمال کرده، بلکه مدل‌های جدیدی که گفته می‌شود از صفحه نمایش ۱۴ اینچی برخوردارند نیز به بازار عرضه خواهند شد.

لپ‌تاپ استریم ۱۴ که در زیر مشاهده می‌کنید، قرار است تا جایگزین مدل قبلی ۱۳ اینچی شود تا بدین ترتیب هم کارایی آن بهبود پیدا کند و هم این‌که بر خلاف افزایش اندازه صفحه نمایش، حمل‌و‌نقل آن نیز راحت‌تر گردد. علاوه بر این، مدل جدید از فناوری وای‌فای سریع‌تر۲x2 802.11ac، پردازنده Celeron مدل ۲۰۱۶ و دوام ۱۰ ساعت و ۴۵ دقیقه‌ای باتری برخوردار است و با همه این موارد، نسبت به مدل ۱۳ اینچی سبک تر است و تنها ۳٫۱۷ پوند وزن دارد.

BBvupu7

البته باید بگوییم که کاربران با مشاهده این لپ‌تاپ با ۴ گیگابایت رم، امکان اتصال حافظه فلش ۳۲ گیگابایتی و رزولوشن صفحه ۱۳۶۶ در ۷۶۸ هیجان زده نخواهند شد، اما استریم ۱۴ در روز عرضه یعنی ۷ سپتامبر با قیمت اولیه ۲۱۹ دلار به کاربران ارائه خواهد شد که به نظر می‌رسد برای یک لپ‌تاپ با انداره متوسط ویندوزی معقول به نظر می‌رسد.

طبق انتظارها، لپ‌تاپ‌های دیگر این سری نیز مشمول به‌روز‌رسانی‌هایی خواهند بود. استریم ۱۱ که قیمتی در حدود ۱۹۹ دلار دارد، با دریافت یک به‌روز‌رسانی در تاریخ ۲۴ آگوست از فناوری وای‌فای سریع‌تر، پردازنده ارتقا یافته و طراحی با ضخامت کمتر بهره‌مند خواهد شد. در همین حال، لپ‌تاپ- تبلت استریم ۱۱ اینچی x360 که با نام مستعار HP x360 شناخته می‌شود نیز به‌روز‌رسانی‌های مشابهی را دریافت خواهد کرد و با قیمت اولیه ۲۴۹ دلار ( ۵۰ دلار کمتر از نسل قبل) به فروش خواهد رسید. گفته می‌شود این مدل استریم در ماه سپتامبر به بازار عرضه می‌شود، اما اگر به دنبال یک مدل بهتر هستید، می‌توانید تا اواخر مهرماه صبر کنید تا مدل Stresam 11 Pro را با حافظه دلخواه ۶۴ گیگابایتی خریداری کنید.

ارسال نظر