معرفی 5 اپلیکیشن برای پیگیری لحظه به لحظه جام جهانی 2018

رسانه کلیک - اگر می‌خواهید در جریان تمامی اتفاقات جام جهانی 2018 قرار بگیرید، این مطلب را بخوانید. در ادامه شما را با چند اپلیکیشن برای پیگیری جام جهانی 2018 آشنا می‌کنیم. همراه ما باشید.

معرفی 5 اپلیکیشن برای پیگیری لحظه به لحظه جام جهانی 2018

این روزها همه جا صحبت از جام جهانی 2018 بوده و افراد با روش‌های مختلف، مسابقات و برنامه‌های ویژه مربوط به آن را دنبال می‌کنند. یکی از روش‌ها برای پیگیری جام جهانی، نصب اپلیکیشن‌های متعدد موجود در این زمینه بوده که برای کاربران اندروید و iOS در دسترس است. در این مطلب شما را با چندتا از بهترین اپلیکیشن‌های موجود برای پیگیری جام جهانی 2018 آشنا می‌کنیم. ( تماشا کنید: تکنولوژی چگونه در نتایج بازی‌های جام جهانی تاثیر می‌گذارد؟ )

2018 FIFA World Cup Russia

2018 FIFA World Cup Russia به صورت رسمی توسط FIFA معرفی شده و قابلیت‌های جالبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در این اپلیکیشن می‌توان به صورت کامل، به زمان بندی بازی‌ها دسترسی داشت و برای هر بازی، یک یادآور تعیین کرد. با ایجاد یادآور دیگر هیچ کدام از مسابقات را از دست نخواهید داد. علاوه بر این‌ها بخش‌هایی برای تماشای ویدیو و تصاویر مربوط به بازی‌ها، اخبار مهم و موارد دیگر موجود بوده که همه توسط این اپلیکیشن در اختیارتان قرار می‌گیرند. 2018 FIFA World Cup Russia به صورت رایگان برای اندروید و iOS موجود بوده و می‌توانید آن را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید. ( چگونه مسابقات جام جهانی را به صورت رایگان در گوشی تماشا کنیم؟ )

پیگیری جام جهانی

Football Cup 2018

Football Cup 2018 یکی از کامل‌ترین اپلیکیشن‌ها برای پیگیری جام جهانی 2018 است. با اجرای این اپلیکیشن و وارد نمودن تیم کشور مورد نظر، تمامی اطلاعات مرتبط با تیم وارد شده برایتان نمایش داده می‌شود. دسترسی به اخبار، تقویم بازی‌ها، نتایج زنده، شرکت در پیش‌بینی نتایج و تعدادی دیگر از این قبیل ویژگی‌ها توسط اپلیکیشن Football Cup 2018 به کاربر ارایه می‌شود. Football Cup 2018 را می‌توانید برای اندروید و iOS به صورت رایگان دانلود کنید.

پیگیری جام جهانی

FotMob

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های حرفه‌ای موجود برای پیگیری جام جهانی و مسابقات آن، FotMob است. تمرکز اصلی FotMob بر روی فوتبال بوده و به مناسبت جام جهانی، منوی ویژه‌ای برای دسترسی به اخبار و اطلاعات مربوط به آن ایجاد شده است. با وارد شدن به این بخش می‌توان به اخبار مربوطه، تقویم حرفه‌ای بازی‌ها، نتایج آنلاین، اطلاعات راجع به تیم‌های مختلف و بسیاری دیگر از این قبیل موارد دسترسی داشت. FotMob را می‌توانید برای اندروید و iOS به صورت رایگان دانلود کنید.

پیگیری جام جهانی

مدال

یکی از اپلیکیشن‌های ایرانی موجود که در زمینه اطلاع رسانی بازی‌های فوتبال فعالیت می‌کند، مدال بوده که بخش‌های ویژه‌ای را برای پیگیری جام جهانی 2018 در نظر گرفته است. توسط این اپلیکیشن می‌توان به جدول زمان‌بندی بازی‌ها دسترسی داشت و در کنارش با شرکت در پیش‌بینی‌ها، وارد لیست قرعه کشی جوایز مختلف شد. علاوه بر این‌ها، اخبار جام جهانی به صورت زنده و با زبان فارسی از طریق مدال به کاربران ارایه می‌شود. مدال برای کاربران اندروید و iOS به صورت رایگان قابل دانلود و نصب است.

پیگیری جام جهانی

فوتبالی

فوتبالی هم یک نمونه دیگر ایرانی بوده که تخصصش در حوزه فوتبال است. در این اپلیکیشن به مناسبت جام جهانی شاهد اضافه شدن بخش‌های ویژه‌ای هستیم. از این قسمت می‌توان به اطلاعات اختصاصی درباره جام جهانی مانند نتایج مسابقات و اخبار مربوطه دسترسی داشت. فوتبالی برای سیستم عامل اندروید و iOS به صورت رایگان منتشر شده است.

پیگیری جام جهانی

نظر شما در رابطه با اپلیکیشن‌های معرفی شده برای پیگیری بازی‌های جام جهانی چیست؟

ارسال نظر