دو نقشه جدید به بازی Gears Of War 4 اضافه شد

رسانه کلیک - به تازگی استودیوی کوالیشن در بروز رسان جدید عنوان ویدیویی پرطرفدار Gears Of War 4 چندین نقشه جدید را به بخش چند نفره بازی اضافه کرد.

دو نقشه جدید به بازی Gears Of War 4 اضافه شد

شرکت مایکروسافت با همکاری استودیوی کوالیشن بروز رسان پرحتوا ماه آگوست سال میلادی جاری بازی گرز آو وار ۴ را بر روی کنسول ایکس باکس وان منتشر کرد که در پی آن چند نقشه و رویداد جدید به بازی اضافه می شود. نخستین نقشه جدید بازی، Forge Blitz نام دارد که در واقع نسخه ارتقا یافته نقشه مشهور Forge است. در این نقشه، بازیکنان به کارخانه مخروبه می روند که تمامی عناصر آن آسیب دیده و در این محل به مبارزه با دشمنان می پردازند. ردموندی ها در توصیف این نقشه از عبارت "تکنیکی تر، خشن تر و سریع تر" استفاده کرده اند.

در نقشه Forge Blitz، ورودی های ثانویه اتاق کنترل شده برداشته شده و به همین خاطر مبارزات به مناطق دیگر منتقل می شوند. همچنین مقدای فضای باز در نقشه کاهش یافته تا بازیکنان سریع تر و سریع تر دشمنان خود را نابود کنند. دومین نقشه جدید بازی با نام Canals معرفی شده که نسخه بازسازی یکی از نقشه های نسخه اول مجموعه گرز آو وار است و قطعا خاطرتان گیمرهای قدیمی را زنده خواهد کرد. طبق ادعای استودیوی کوالیشن، این نقشه مجددا از نو طراحی شده و گرافیک محیط و تکسچرها به طوری باورنکردنی ای افزایش یافته اند.

در حال حاضر، دو نقشه Forge Blitz و Canals برای خریداران و کاربران سیزن پس بازی Gears Of War 4 در دسترس قرار گرفته و کاربران جهت دسترسی به آن، کافی است بازی خود را بروز رسانی کنند. به علاوه، رویداد تجربه دو برابر (double XP) برقرار بوده و بازیکنان با تجربه این دو نقشه جدید، امتیازات دو برابری را دریافت خواهند کرد. در کنار آن، در بروز رسان جدید بازی، امتیازات دیگر به ازای هر برد اول نیز افزایش یافته است.

گفتنی است سازندگان دو رویداد Versus و Horde بازی گرز آو وار ۴ را در ماه جاری (آگوست) برگزار خواهند کرد. حالت One Shot One Kill نیز در روز ۲۵ آگوست سال میلادی جاری (۳ شهریور ماه سال ۹۶) در دسترس قرار خواهد گرفت.

Gears Of War 4

شایان به ذکر است عنوان پرطرفدار Gears Of War 4 در تاریخ ۱۱ اکتبر سال میلادی جاری مصادف با سه‌ شنبه ۲۰ مهر ماه سال ۱۳۹۵ به صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتم کمپانی مایکروسافت (ایکس باکس وان) و سیستم عامل ویندوز ۱۰ منتشر شد. همان طور که می دانید، ردموندی ها با معرفی قابلیت Xbox Play Anywhere این امکان را به پی سی بازها فراهم می کند که عناوین ویدیویی کنسول ایکس باکس وان را به راحتی در پلتفرم ویندوز ۱۰ اجرا کنند. همچنین مایکروسافت به منظور حمایت از این قابلیت، به افرادی که نسخه دیجیتالی پلتفرم ایکس باکس وان بازی را خریداری کنند، نسخه دیجیتالی پلتفرم پی سی را هدیه می دهد.

هم اکنون سیزن پس بازی Gears Of War 4 با قیمت ۴۹٫۹۹ دلار در فروشگاه های معتبر از جمله ایکس باکس لایو و ویندوز استور به فروش می رسد. با خرید این نسخه، نقشه ها و ماموریت های جدید در بخش مولتی پلیر (چند نفره)، آیتم های اختصاصی، پک ویژه (VIP)، لباس شخصیت جی دی فینیکس، پوسته های اسلحه های Vintage Gnasher و Dropshot، سلاح های جدید، و… به بازی اضافه می شود. همچنین پشتیبانی از هدست واقعیت مجازی بازی گرز آو وار ۴ مختص خریداران سیزن پس بازی در نظر گرفته است.

ارسال نظر