رونمایی از نوت‌بوک‌های msi با کارت گرافیک‌های نسل جدید Nvidia

مدیر و مشاور مارکتینگ msi در ایران در نمایشگاه کامپیوتکس از یک مراسم رونمایی خبر داد.

رونمایی از نوت‌بوک‌های msi با کارت گرافیک‌های نسل جدید Nvidia

به گزارش کلیک، امین پیله‌چی، با اشاره به نزدیک بودن یک مراسم رونمایی در این شرکت توضیح داد:«در یک ماه آینده قرار است گرافیک‌های نسل جدید شرکت Nvidia در نوت‌بوک‌های msi رونمایی شوند. از این به بعد در نوت‌بوک‌های جدید، کارت‌ گرافیک‌های نسل جدید Pascal این شرکت ۱۰۶۰، ۱۰۷۰ و ۱۰۸۰ می‌شوند که همه‌شان قابلیت ساپورت کردن VR را دارند.»

وی افزود قرار است در ایران نیز مانند سایر بخش‌های دنیا در این رابطه نشست خبری برگزار شود و از رسانه‌ها دعوت به عمل بیاید.

مدیر و مشاور مارکتینگ msi در ایران در خصوص برنامه‌های آینده این شرکت توضیح داد:«بعد از برنامه گیمینگ در تهران، به اصفهان و شیراز رفتیم و در حال هماهنگی با اهواز و تبریز بودیم که نمایشگاه کامپیوتکس تهران شروع شد.»

پیله‌چی ضمن اشاره به این که msi از ۳۱ تیرماه به بعد پر شورتر وارد میدان شده، ادامه داد:«در نمایشگاه کامپیوتکس، دو تا از غرفه‌ها از ما درخواست همکاری داشتند. یکی شرکت پانا، واردکننده دستگاه‌ها و تجهیزات گیمینگ Logitech و Razer، که به آن‌ها نوت‌بوک‌های گیم دادیم تا اکسسوری‌های گیمینگ‌شان را امتحان کنند و دیگری، فروشگاه ۱۴۰۱ از نمایندگان شرکت ماتریکس در کامپیوتکس بودند که به آن‌ها نیز تعدادی نوت‌بوک گیمینگ برای تست کردن دادیم.»

در غرفه msi در نمایشگاه کامپیوتکس، دستگاه‌های HTC vive و VR نیز موجود بودند تا بازدیدکنندگان آن‌ها را تجربه کنند.

ارسال نظر