رونمایی از آخرین لوازم خانگی هوشمند در لندن

فروشگاه جان لوییس هفته گذشته از محصولاتی که ادعا می کند بزرگترین تجربه فناوری هوشمند خانگی است در لندن رونمایی کرد.

رونمایی از آخرین لوازم خانگی هوشمند در لندن

به گزارش کلیک، این گجت های پیشرو که در تمامی بخش های زندگی به کار خواهند آمد در مساحتی به اندازه ۱۰۰۰ فوت مربع خودنمایی می کنند؛ طیف وسیعی از آخرین فناوری های پیشرفته در محیطی نزدیک به محیط زندگی واقعی.

یخچال هوشمند سامسونگ با نام Samsung Family Hub Smart Fridge با صفحه لمسی توکار که با نزدیک شدن به آن بصورت خودکار روشن می شود، امکان خرید آنلاین را برای شما فراهم می کند. مجموعه ای از دوربین ها در قسمت داخلی درب یخچال به شما کمک می کند هنگامی که بیرون از منزل هستید بتوانید محتویات درون یخچال را از طریق تلفن همراهتان ببینید و هر آنچه که نیاز است را بخرید.

همچنین یک اجاق که به شما کمک می کند قبل از اینکه دفترتان را ترک کنید شامتان را داخل یخچال هوشمند بگذارید و همچنین خریدهای اینترنتی تان را برایتان انجام می دهد.

محصولات خانگی هوشمند موجود در این فروشگاه شامل Samsung Family Hub Smrat Fridge، Philips Hue lighting و Sonos PlAY، پنج سیستم صوتی وایرلس، Nest Protect 2nd Generation Smoke به همراه Carbon Monoxide Alarm، AEG BS8836880B ProCombi به علاوه اجاق هوشمند و دوربین Netatmo Welcome Home با قابلیت تشخیص چهره است.

این حرکت در پاسخ به افزایش ۸۱ درصدی فروش محصولات خانگی هوشمند در سال گذشته در فروشگاه جان لوییس انجام شد.

علیرغم ماهیت پیشروی این محصولات، هنگام خرید محصولات، مشتریان لازم دارند که با آن ها روبرو شده و واقعی بودن و کارایی آنها را از نزدیک درک و باور کنند و همچنین از فروشگاه ها انتظار خدمات مشتریان بسیار قوی و با کیفیت دارند. فروشنده این محصولات می گوید مهم است که خریداران قبل از خرید به کمک همکاران ما در فروشگاه، محصولات را از نزدیک لمس و نمونه نمایشی آن ها را امتحان کنند.

نظارت بر چهار محدوده مختلف زندگی یعنی آشپزخانه، سرگرمی، خواب و منزل نشان می دهد که چگونه مشتریان می توانند زندگی پر از مشغله خود را با کمک اپلیکیشنی در موبایل خود ارتقا ببخشند. نمونه های آزمایشی که از سوی همکاران ما ارائه می شود نشان می دهد که چگونه فناوری هوشمند به رفتار انسان پاسخ می دهد.

جان واری مدیر نوآوری در جان لوییس در مورد فناوری هوشمند منازل گفت این فناوری ها طراحی شده اند تا زندگی را راحت تر کنند و چنین تجربه ای قدمی بزرگ در نوآوری است.

نمایش آخرین محصولات هوشمند در محیطی از زندگی واقعی نشان می دهد که فناوری تا چه حد دارای پیامدهای مهیج و فراگیر در سبک زندگی انسان امروز است.

جاناتان مارش، مدیر خرید فناوری ها و وسایل الکتریکی منازل در جان لوییس گفت ما به دنبال گشودن راز آخرین و هوشمندترین فناوری ها برای مشتریانمان هستیم. ما با هدف کمک به مشتریان برای دانستن اینکه کدام فناوری برای آن ها مناسب است، دوره های آموزشی جامع و فراگیر برای همکاران خود در نظر گرفته ایم تا بتوانند به خوبی به مشتریان در این امر کمک کنند. لازم به ذکر است جان لوییس بخوبی وظیفه پشتیبانی و هدایت مشتریان را به انجام می رساند.

امکان خرید حضوری و آنلاین محصولات ارائه شده در این فروشگاه وجود دارد. همچنین این محصولات خانگی هوشمند، با شروع کار فروشگاه های جدید لیدز در انگلستان در پاییز ۲۰۱۶، به دیگر فروشگاه ها نیز عرضه خواهند شد.

منبع:ESM

ارسال نظر