نسخه بروز شده مک بوک پرو اپل با تغییرات گسترده از راه رسید

رسانه کلیک - نسخه بروز شده مک بوک پرو اپل که امروز شاهد عرضه آن بودیم، سر و صدای زیادی برپا کرده و تبدیل به تیتر اول رسانه های خبری شده است.

نسخه بروز شده مک بوک پرو اپل با تغییرات گسترده از راه رسید

اهالی کوپرتینو همواره بهترین محصولات را برای کاربران خود و علاقمندان به دنیای تکنولوژی تولید کرده اند. آیپد را می توان بهترین تبلت حال حاضر به حساب آورد و اپل واچ نیز به عنوان یکی از بهترین گجت های پوشیدنی نام خود را بر سر زبان ها انداخته است. برخی لوازم جانبی مانند کیبورد، ماوس و ترکپد که اپل از واژه مجیک (Magic) یا جادویی به عنوان پیشوند آنها استفاده می کند نیز از جمله محصولاتی است که برای تعامل راحت تر برای کاربران در نظر گرفته شده است.

زمانی که صحبت از لپ تاپ و کامپیوترهای رومیزی به میان می آید، کار کمی سخت می شود. چرا که در چند سال گذشته، شرکت های مختلفی موفق به تولید محصولات بی نظیر شده اند و به این ترتیب کار اپل در این شاخه بسیار سخت است و به دلیل گران بودن محصولات، کمتر کسی به سراغ مک بوک پرو اپل می رود.

اما امروز اهالی کوپرتینو دست به معرفی محصول جدیدی زده اند که با وجود قیمتی برابر با دستگاه سال گذشته، از قدرت پردازشی فوق العاده بیشتری بهره مند است. نسخه بروز شده مک بوک پرو اپل از نسل هشتم پردازنده های core i5 و core i7 اینتل بهره می برد، همچنین اگر نیاز به قدرت بیشتری داشته باشید، می توانید پردازنده شش هسته ای core i9 را انتخاب کنید که در شرایط turbo boost با قدرت 4.8 گیگاهرتز به نیازهای شما پاسخ می دهد.

مک بوک پرو اپل

موضوع تنها به پردازنده خلاصه نمی شود، بلکه تمامی جزئیات و قطعات سخت افزاری از امکان ارتقا بهره مند بوده و بسته به نیاز، می توانید گزینه دلخواه خود را انتخاب کنید.

رم 16 گیگابایتی ممکن است برای برخی افراد کاملا مناسب نباشد، لذا استفاده از چیپ های DDR4 باعث شده تا امکان انتخاب دستگاهی با 32 گیگابات رم برای خریداران فراهم شود. در قسمت پردازنده گرافیکی، شاهد قرارگیری محصول جدید AMD Radeon Pro با ظرفیت 4 گیگابایتی هستیم. برای افرادی که کارهای سنگین انجام می دهند، حافظه داخلی 2 یا 4 ترابایتی برای هر دو مدل 13 و 15 اینچی در نظر گرفته شده است.

به نظر می رسد که نیاز کاربران مک بوک پرو اپل به تازگی به موضوعی جدی تبدیل شده و اهالی کوپرتینو را بر آن داشته تا در پی رفع آنها برآیند. همین موضوع باعث شده تا توجه بسیاری از اشخاص مختلف به محصول جدید جلب شده و برای خرید آن، سر از پا نشناسند.

ارسال نظر