استفاده ارتش آمریکا از هاوربرد و جت بایک

شما ممکن است درباره Zapata Racing شنیده باشید، شرکتی که آرزوهای ما را با هاوربوردهای خود با نام Flyboard Air به واقعیت تبدیل کرده است. اکنون این وسیله در حال فروش به یک شرکت فناوری دفاعی بزرگ به نام Implant Sciences است که تخصص آن در زمینه توسعه فناوری برای وزارت امنیت داخلی و دیگر مشتریان خود است.

استفاده ارتش آمریکا از هاوربرد و جت بایک

به گزارش کلیک، فرانکی زاپاتا، موسس این شرکت که رکورد دار دورترین پرواز با هاوربورد بوده و چیزی نزدیک به یک مرد آهنی واقعی است به سایت Digital Trends می گوید،" تماس های ما با ارتش ایالات متحده برای من بسیار هیجان انگیز بود. ما این فناوری را در اختیار داریم، اما داشتن این رابطه و همکاری برای ما بسیار با ارزش بود. پولی که آنها به این شرکت وارد خواهند کرد به این معناست که ما قادر خواهیم بود یک سری از فناوری های جدید را توسعه دهیم. این دو دلیل ما برای همکاری با آنها است."

در حال حاضر، فرآیند خرید در حال طی مراحل قانونی خود است، با این وجود، این معامله احتمالا بسیار زود به انجام خواهد رسید. در عین حال، بحث های زیادی درباره کاربردهای نظامی احتمالی این فناوری در آینده وجود دارد. سِت گِرسبرگ، رئیسZapata Racing به سایت Digital Trends می گوید، " در حال حاضر، ما در جلسات خود چگونگی بهره برداری حداکثری از حوزه نظامی را به دقت بررسی می کنیم. "

بنابراین آیا این بدین معناست که ما به وارد شدن بخش نظامی به هاوربوردها نزدیک شده ایم؟ جواب مثبت به این سوال هنوز کمی رویایی است.
به طور خاص، شرکت Implant Sciences طرح هایی در رابطه با برانکاردهای پزشکی پرنده، جت بایک ها و " پایگاه های نجات شناور، داربست ها و هواپیماهای بدون سرنشین ترابری سنگین" در حال انجام دارد. Zapata می گوید که این شرکت در آینده همچنان بر روی کاربردهای آن برای مصرف کننده تمرکز خواهد کرد، اما این معامله نیز فرصت های جدیدی برای او در کار خود خود پدید خواهد آورد.

او می گوید، " بله، نقش من تغییر خواهد کرد. من قادر خواهم بود تا بیشتر بر روی پژوهش و توسعه تمرکز کنم. برای تسهیل این کار من یک تیم را ایجاد خواهم کرد که این یک فرصت عالی خواهد بود. "
به گفته رابرت لِسکوسکی، شرکت ما با خرید احتمالی Zapata به بهترین فناوری پرواز و تعادل شخصی دست خواهد یافت که کاربردهای نظامی و شخصی بی شماری را به همراه خواهد داشت. ما بسیار هیجان زده هستیم تا افراد متفکری مانند فرانکی زاپاتا و تیم او را در هیئت مدیره داشته باشیم و خوشحال هستیم که امکان سود بردن سهامداران از محصولات مهم فراوانی که او قبلاً اختراع کرده و ابداعات جدیدی که در ماه ها و سال های آینده از آنها رونمایی خواهد کرد فرآهم می شود.

ما قطعاً اشتیاق داریم تا نتیجه این کار را ببینیم. همه اینها احساسی مانند زندگی در فیلم های علمی تخیلی جیمز کامرون را در ما ایجاد می کند.

ارسال نظر