نارضایتی بحث برانگیز طرفداران از سرعت پایین دانلود FIFA 17

نارضایتی و گله مندی طرفداران از سرعت پایین دانلودFIFA 17 پرسروصدا بوده است و بسیاری از کاربران در فروم رسمی شرکت EA به شکایت از این روند پرداخته‌اند.

نارضایتی بحث برانگیز طرفداران از سرعت پایین دانلود FIFA 17

به گزارش کلیک، FIFA 17 حجم واقعا زیادی برای نصب می گیرد، بخاطر همین بهتر است زودتر دست به کار شوید و از همین الان آن را دانلود کنید تا بتوانید بازی را در هنگام عرضه اجرا نمایید. اگر سری به فروم EA Sport بزنید خواهید دید که کاربران درمورد حجم FIFA 17 و زمانی که دانلود آن حتی با سرعت اینترنت خوب به طول می‌انجامد شکایت کرده‌اند.

بنا بر گزارش های منتشر شده نسخه دیجیتالی FIFA 17 حجمی در حدود تقریبا ۳۲ تا ۴۴ گیگابایتی را در کنسول پلی استیشن ۴ و حجم ۳۹ تا ۴۰ گیگابایتی را روی ایکس‌باکس‌ وان دارد.حجم دانلود، بسته به منطقه و کشور فردبا توجه به محتویات مربوط به آن منطقه متفاوت می باشد. البته باید گفت که این حجم معمولا برای یک بازی کنسول‌های امروزی زیاد نیست اما مطمئنا دانلود‌ آن وقت شما را خواهد گرفت.

گرچه به نظر می رسد که سرعت دانلود و نصب FIFA 17 بسته به اتصال اینترنت شما متفاوت باشد. بعضی از کاربران خوش شانس با سرعت بالای اینترنت توانسته اند که کل پروسه دانلود را در یک ساعت انجام داده‌اند و بعضی دیگر نیز برایشان شش ساعت طول کشیده‌است. یک نفر نیز اعلام کرده که به مدت پنج ساعت طول کشیده تا به ۶۰ درصد نصب برسد.

بازی FIFA 17 این هفته منتشر می‌شود اما افرادی که نسخه دیجیتالی را پیش‌خرید کرده‌اند شاید به اندازه کافی برای آن آماده نباشند.شایان ذکر است که از هم اکنون EA Sport دانلود پیش از عرضه بازی را فعال کرده و بنابراین اگر شما FIFA 17 را پیش‌خرید کرده‌اید باید اطمینان کسب کنید که کنسول شما از هم‌اکنون روی دریافت آن کار می‌کند تا بتوانید در موقع عرضه آن را تجربه کنید.

همه چیز بستگی به سرعت اینترنت شما دارید، یک راه حل مناسب برای داشتن این بازی آن است که اگر دوستانتان هم مانند شما گیمر هستند و اتصال اینترنت آن‌ها بهتر است می‌توانید داده‌های بازی را از طریق آن‌ها تهیه کنید و به کنسول خود انتقال دهید.

یک خبر خوب هم برای کسانی که می خواهند منتظر بمانند تا در موقع عرضه، بازی را دانلود کنند داریم .شمامی‌توانید FIFA 17 را قبل از به پایان رسیدن کامل نصب بازی نیز به صورت محدود تجربه کنید ولیدر آخر توصیه ی ما این است که از دانلود قبل از عرضه بهره مند شوید.

ارسال نظر