لقب لپتاپ جذاب ولی گران متعلق به کدام برند است؟

همه لپ‌تاپ‌های Vaio را با جذابیت خاص خود می‌شناسند که البته باید قیمت نسبتا بالای‌ آن‌ها را نسبت به بقیه برندهارا نیز در نظر گرفت. این بار نیز، جای تعجب ندارد که برای جذابیت بالا باید هزینه بالاتری نیز بپردازید!

لقب لپتاپ جذاب ولی گران متعلق به کدام برند است؟

به گزارش کلیک، Vaio جدیدا سری C15 لپ‌تاپ‌های خود را روانه بازار کرده است و معتقد است مزیت رقابتی این سری جدید، رنگ‌بندی های خاص آن‌هاست؛ چنان‌که این لپ‌تاپ‌ها در رنگ های سفید و مسی، آبی نفتی و خاکستری، زرد و سیاه و سفید، و نارنجی و خاکی به دست مشتریان خواهد رسید. شایان ذکر است تا بدین جا نیز مشتریان لپتاپ های وایو کمی نسبت به سایر مشتریان خاص‌تر بوده‌اند و شاید بتوان دلیل این تفاوت را به قیمت بالای این برند نسبت داد. از آن‌جا که اکثر کاربران به دنیال یک لپ‌تاپ مقرون به صرفه با قیمت متعادل هستند، برخی کاربران زیبایی را در اولویت قرار می‌دهند و با صرف هزینه به مراتب بالاتر، لپ‌تاپ جذاب و خاصی تهیه می‌کنند.

BBuSjVK (1)

اگر بخواهیم راجع به قیمت و مشخصات لپ‌تاپ وایو نارنجی و خاکی صحبت کنیم، باید بگوییم این لپتاپ از یک صفحه نمایش ۱۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ برخوردار است و نیز از یک رم ۴ گیگابایتی و پردازنده Intel Celeron 3215U برخوردار است. البته، پرداخت حدودا ۶۴۱ دلار برای لپ‌تاپی با مشخصات مذکور، کمی برای کاربران محافظه کار دور از ذهن به‌نظر می‌رسد، اما همان‌طور که ذکر شد، مشتریان خاصی به سراغ این برند می‌آیند. شاید وایو باید از سهراب الگوبرداری کند و بگوید: به سراغ من اگر می‌آیی، با جیب پرپول بیا! البته، با ۶۴۱ دلار تنها می‌توانید از خود فروشگاه سونی اقدام به خرید لپ‌تاپ کنید و اگر از مغازه‌های معمولی خرید کنید، باید حدودا ۹۱۰ دلار هزینه کنید.

ناگفته نماند که می‌توان مدل‌های سفید و مسی و آبی نفتی و خاکستری را با صرف هزینه‌ای گزاف به صفحه نمایش ۱۰۸۰p و رم ۸ گیگابایتی و یک پردازنده Intel i3 ارتقا داد.

با توجه به تمام موارد بالا، اگر تنها فاکتور جذابیت را در ذهن داشته باشیم، می‌توانیم به سراغ این گونه لپ‌تاپ ها برویم؛ حقیقت این است که علی‌الخصوص در کشور ما که حساسیت و وسواس زیادی بر روی خرید وسایل الکترونیکی صرف می‌شود، شاید نتوان کسی را متقاعد کرد که سراغ این سری برود!

ارسال نظر