تجربه VR در بازار موبایل ایران!

 در رویدادی که روز سی و یکم تیرماه توسط فروشگاه ماتریکس و با مشارکت شرکت msi در بازار موبایل ایران برگزار شد، شرکت کنندگان توانستند با محصولات جدید این برند آشنا شده و تجربه بازی با دستگاه‌های واقعیت مجازی را پیدا کنند.

تجربه VR در بازار موبایل ایران!

به گزارش کلیک، دکتر مهدی نصیری،AGA ، در مورد رویداد گیمینگ msi در فروشگاه ماتریکس گفت:«امروز از گیمرها دعوت شده تا ضمن این که با نوت بوک های گیمینگ msi آشنا می‌شوند، بتوانند بازی‌هایی با پرفورمنس بالا، که نیاز به نوت بوک‌های خاص دارد، و در آخر VR را تجربه کنند. msi امروز در دنیا پرسرعت‌ترین نوت بوک‌های گیمینگ را تولید می‌کند و در سال ۲۰۱۶ در رنکینگ جهانی رتبه یک را به خود اختصاص داده است. ماتریکس نیز به عنوان تنها نماینده انحصاری این برند به عنوان تولیدکننده محصولات رایانه‌ای در کشور مقام اول را دارد و توانسته محصولاتی از این دست را روانه بازار کند. توسعه بازار و ایجاد فرهنگ استفاده از نوت بوک‌های گیمینگ، امروز یکی از اهدافی است که ماتریکس دنبال می‌کند و برای توسعه بازار خود قصد دارد در سال جاری با برگزاری رویدادهایی نظیر این نقش موثری را با شرکای خود داشته باشد.

msi به لحاظ مقایسه با شرکت‌های کامپیوتری مانند اپل و ایسوس و غیره، در دنیا رتبه چهارم را دارد اما در بحث گیمینگ به واسطه نوت بوک‌های گیمینگ و دستگاه‌های دسکتاپی که روانه بازار کرده است، رتبه یک را کسب کرده است و به لحاظ عملکرد هیچ برند دیگری نتوانسته با آن رقابت کند.»

IMG_20160721_142259811

امین پیله‌چی، مدیر و مشاور مارکتینگ msi در ایران در مورد فعالیت‌های آینده این شرکت گفت:«برای ایران برنامه‌ریزی‌هایی انجام داده‌ایم و قرار است به صورت ماهانه و در آینده هفتگی، رویدادهایی را برگزار کنیم. این رویدادها به شکلی که امروز برگزار شده شروع می‌شوند و حتی ممکن است در یک گیم نت یا سالن‌های سمینار بزرگ و سطوح دانشگاهی نیز برگزار شوند. این رویدادها ابتدا با هدف شروع شناسایی تمام ویژگی‌های دستگاه‌های msi، که این برند دارد و سایر برندها ندارند، دوم معرفی برند و سوم تجربه گیمینگ برگزار می‌شوند. این برنامه قرار است هر ماه در یک استان اتفاق بیفتد. اولین رویداد را به خاطر امکاناتی که در تهران داشتیم اینجا برگزار کردیم و استان‌های بعدی‌مان اصفهان مشهد و شیراز خواهد بود. هفته آینده احتمالا در شیراز خواهیم بود.»

IMG_20160721_151421761

پیلهچی در نهایت اضافه کرد:«انتقاداتی بود مبنی بر این که msi تا به حال شبکه اجتماعی و تبلیغاتی نداشته است.ما تقریبا شش ماه است که فعالیت در شبکه‌های اجتماعی را شروع کرده‌ایم شبکه‌های رسمی msi در ایران جدا از شبکه‌هایی که ماتریکس برای تبلیغ و بازاریابی دارد، فعالیت می‌کند، در اینستاگرام و تلگرام با @iranmsi و در فیس بوک @msiiran»

IMG_20160721_152626473

David Yang، مدیر فروش منطقه‌ای msi در مصاحبه با کلیک گفت:«ما بیشتر از چهار سال است که بر توسعه بخش گیمینگ متمرکز هستیم و تکنولوژی منحصر به فردی داریم که به گیمرها کمک می‌کند. ما در فعالیت‌های زیادی که انجام داده‌ایم، پیشرو بوده‌ایم، مثلا در مورد صدا، هم روی بخش سخت‌افزار و نرم‌افزار کار کرده‌ایم تا هنگام بازی کردن به کمک‌ گیمرها بیاید. در مورد واقعیت مجازی هم که داغ‌ترین بحث این روزهاست، همکاری نزدیکی با HTC داریم که در حال حاضر از بهترین‌ها در بحث واقعیت مجازی در بازار است و فقط msi چنین همکاری نزدیکی با آن‌ها دارد. در این رویداد ما دستگاه‌های واقعیت مجازی HTC داریم که بسیار خوب کار می‌کنند و مردم می‌توانند آن را تجربه کنند. در آینده قرار است همکاری‌های گران‌بهاتری با HTC داشته باشیم. ما به زودی محصول جدیدی به نام backpack pc خواهیم داشت. چون عینک‌های VR بسیار سنگین است، لپ‌تاپ و کابل‌های لازم را در کوله پشتی قرار داده‌ایم و کسانی که می‌خواهند از آن استفاده کنند، می‌توانند آن را پشت‌شان بیندازند.

امروزه محصولات ما در دیجی کالا و بسیاری از رسانه‌های آنلاین وجود دارند و نقد و بررسی آن‌ها نیز در سایت‌هایی نظیر زومیت، ترنجی و بازی سنتر و دنیای بازی وجود دارد که نشان می‌دهد ما چقدر به بازار ایران اهمیت می‌دهیم.»

عکس:میکائیل بخشش

ارسال نظر