ویوو X20 Plus UD اولین گوشی هوشمند مجهز به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر سرانجام به بازار رسید!

رسانه کلیک - بسیاری از شرکت ها به دنبال عرضه گوشی های هوشمند خود مجهز به سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر هستند. امروز ویوو X20 Plus UD به عنوان اولین گوشی هوشمند مجهز به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر وارد بازار شد!

ویوو X20 Plus UD اولین گوشی هوشمند مجهز به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر سرانجام به بازار رسید!

چندی است که شایعات به معرفی گوشی هوشمند تولیدی اپل و سامسونگ مجهز به سنسور اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر اشاره می کنند. حال، برخلاف انتظار همگان این فناوری برای اولین بار توسط یک شرکت چینی مورد استفاده قرار گرفته است. ویوو X20 Plus UD اولین گوشی هوشمند جهان مجهز به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر محسوب می شود.

توسعه این دستگاه توسط شرکت های ویوو و سیناپتیکس صورت گرفته است. گوشی هوشمند ویوو X20 Plus UD در نمایشگاه CES 2018 به نمایش گذاشته شد و تحسین بسیاری را در پی داشت. با این حال تا به امروز فروش این دستگاه شروع نشده بود.

به علت کاهش حاشیه های اطراف نمایشگر و رشد طراحی دستگاه های تمام صفحه، بسیاری از شرکت ها به دنبال تغییر محل سنسور اثر انگشت محصولات خود هستند. سامسونگ تصمیم گرفت این سنسور را در گوشی های هوشمند اخیر خود به زیر نمایشگر منتقل کند. اپل نیز به علت حذف حاشیه های نمایشگر، آیفون X را بدون سنسور اثر انگشت و مجهز به سیستم شناسایی چهره روانه بازار کرد.

ویوو X20 Plus UD

ویوو X20 Plus UD که لقب اولین گوشی هوشمند مجهز به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر را یدک می کشد، دارای صفحه نمایشی 6.43 اینچی با فناوری OLED است. این نمایشگر دارای نسبت تصویر 18:9 بوده و از رزولوشن 2160 در 1080 بهره می برد.

از مشخصات این دستگاه می توان به دوربین اصلی دوگانه، چیپست کوالکام اسنپدارگون 635 و باتری 3905 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. پیش فروش این دستگاه از امروز در بازار چین آغاز شده است. هنوز اطلاعی از قیمت ویوو X20 Plus UD در دست نیست و نمی دانیم این دستگاه در کشورهای دیگر عرضه می شود یا خیر.

ارسال نظر