ساعت Vivofit 3 تنها 99 دلار قیمت گذاری شد

شرکت Garmin تولید کننده ساعت های مخصوص ورزش vivofit، با رونمایی از vivofit 3 قیمت این محصول را تنها 99.99 دلار اعلام کرد.

ساعت Vivofit 3 تنها 99 دلار قیمت گذاری شد

به گزارش کلیک، شرکت Garmin که سال گذشته ساعت ثبت فعالیت های بدنی vivofit2 را معرفی کرده بود، امسال vivofit 3 را با قابلیت ثبت و آنالیز کوچک ترین فعالیت بدنی در شرایط ورزشی و همچنین قابلیت استفاده در هنگام شنا را در MWC 2016 به نمایش گذاشته است. این ساعت با ثبت تمامی تغییرات بدن در طول انجام حرکات ورزشی از قبیل: شنا، دو میدانی و بدنسازی، قادر است بلافاصله نتایج را آنالیز کرده و در اختیار کاربر قرار دهد. همچنین قیمت مناسب و عمر طولانی باتری این گجت محبوبیت این ساعت را بین ورزشگاران دو چندان کرده است.

صفحه نمایش این ساعت، علاوه بر نشان دادن زمان و تاریخ و یا حتی کورنومتر شامل آیکون هایی دیگر نظیر؛ میزان کالری سوزانده شده، فاصله دویندن به کیلومتر، تعداد ضربان قلب و همچنین هشدار دهنده بی تحرکی ست. در زیر به توضیح کاملی از مشخصات و کارایی های این ساعت می پردازیم:

  1. عمر باطری یک ساله
  2. نشان دهنده زمان و تاریخ، کورنومتر، میزان کالری سوزانده شده، فاصله دویندن به کیلومتر، تعداد ضربان قلب
  3. فعال شونده خودکار به محض شروع فعالیت بدنی
  4. هشدار دهنده عدم تحرک
  5. آنالیز کننده سریع اطلاعات

این ساعت فوق حرفه ای ورزش با قیمت 99.99 دلار قابل پیش خرید است. همچنین مدل های متنوع دیگری برای استفاده خانم ها و کودکان طراحی شده است.

ارسال نظر