بازی Watch Dogs 2 رسما معرفی شد

روزهای خوب و هیجان انگیز گیمرها همچنان ادامه دارد به طوری که کمپانی های مختلف و مشهور بازی ساز، با نزدیک شدن به مراسم بزرگ E3 سال میلادی جاری، از عناوین بزرگ خود رونمایی می کنند. چند روز پیش، نسخه ۲۰۱۷ بازی فیفا ۱۷ به صورت رسمی توسط کمپانی الکترونیک آرتز رونمایی شد و حال نوبت به یکی از مورد انتظارترین و پرطرفدارترین عنوان امسال، یعنی واچ داگز ۲ رسیده است. اگر خبرهای دنیای گیم را در رسانه بزرگ کلیک دنبال کرده باشید، حتما مطلع هستید که در گزارش مالی منتشر شده سال ۲۰۱۶-۲۰۱۷ شرکت یوبی سافت، نام نسخه دوم بازی Watch Dogs نوشته شده بود و همه ما می دانستیم که بزودی، شاهد معرفی شدن این بازی جهان باز خواهیم بود. به گذشت زمان، شایعه های زیادی مبنی بر محل و داستان بازی به گوش می رسید که علاقه مندان را به رونمایی رسمی بازی تشنه تر می کرد. حال پس از گذشت ماه ها، سرانجام کمپانی فرانسوی یوبی سافت در استریم زنده شب گذشته خود، با انتشار ویدیویی از عنوان Watch Dogs 2، به صورت رسمی از این بازی ویدیویی رونمایی کرد و در پی آن، اطلاعات زیادی از شخصیت، موقعیت بازی، داستان، گیم پلی و... منتشر شد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

بازی Watch Dogs 2 رسما معرفی شد

چند روز پیش، نسخه ۲۰۱۷ بازی فیفا ۱۷ به صورت رسمی توسط کمپانی الکترونیک آرتز رونمایی شد و حال نوبت به یکی از مورد انتظارترین و پرطرفدارترین عنوان امسال، یعنی واچ داگز ۲ رسیده است. اگر خبرهای دنیای گیم را در رسانه بزرگ کلیک دنبال کرده باشید، حتما مطلع هستید که در گزارش مالی منتشر شده سال ۲۰۱۶-۲۰۱۷ شرکت یوبی سافت، نام نسخه دوم بازی Watch Dogs نوشته شده بود و همه ما می دانستیم که بزودی، شاهد معرفی شدن این بازی جهان باز خواهیم بود. به گذشت زمان، شایعه های زیادی مبنی بر محل و داستان بازی به گوش می رسید که علاقه مندان را به رونمایی رسمی بازی تشنه تر می کرد. حال پس از گذشت ماه ها، سرانجام کمپانی فرانسوی یوبی سافت در استریم زنده شب گذشته خود، با انتشار ویدیویی از عنوان Watch Dogs 2، به صورت رسمی از این بازی ویدیویی رونمایی کرد و در پی آن، اطلاعات زیادی از شخصیت، موقعیت بازی، داستان، گیم پلی و... منتشر شد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، بر اساس ویدیو و اطلاعات منتشر شده، گویا مجموعه واچ داگز همانند نسخه اول خود، تمامی سبک ها و هویت اصلی خود را حفظ کرده است؛ به طوری که شما در نسخه دوم این مجموعه نیز، با هک دستگاه های امنیتی، تلفن های هوشمند و سازمان های اطلاعاتی سر و کار خواهید داشت و تلفن هوشمند شما، جز مهمترین وسیله مبارزه ای به حساب می آید. اگر تعصب را کنار بگذاریم، باید به عملکرد ضعیف نسخه اول سری واچ داگز اشاره کنیم. نسخه ای که برای اولین بار در مراسم E3 و در کنفرانس کمپانی یوبی سافت به نمایش گذاشته شد و همه تماشاگران و گیمرها را به گرافیک بی نظیر خود خیره کرد و باعث شد سطح انتظارات بازیکن ها بیشتر از همیشه شود. اما متاسفانه در زمان لانچ (عرضه) بازی، یوبی سافت آب سردی به دستان طرفداران ریخت و همه آن ها را نا امید کرد.

حتی برخی از گیمرها و منتقدان بازی Watch Dogs را جز نا امیدکننده ترین بازی سال خطاب کردند. با این حساب، کمپانی یوبی سافت از لحاظ میزان فروش، با شکست مواجه نشد اما می توانست میزان فروش خود را بیشتر کند و رقیب اصلی ای برای فرانچایز Grand Theft Auto به حساب آید.

آن طور که همه ما انتظارش داریم، عبرت گرفتن از نسخه اول بازی سگ های نگهبان است و قطعا کمپانی یوبی سافت، اشتباهات خود را در بازی Watch Dogs 2 تکرار نخواهد کرد. در نسخه اول بازی، شهر شیکاکو که مقصد هکرها انتخاب شده بود اما یوبی سافت در نسخه دوم آن، شهر سان فرانسیسکو را بهتر از شهرهای دیگر دانسته و اتفاقات بازی، در شهر سان فرانسیسکو ایالات متحده آمریکا رخ خواهد داد.

بدون شک، نمی توانیم از پتانسیل بالای سری واچ داگز صرف نظر کنیم! امروزه بسیاری از کارهای انسانی توسط رایانه ها و ربات ها صورت می گیرد و به دلیل وجود حفره های امنیتی در هر دستگاه، انتقام جویان می توانند با هک این دستگاه ها، کنترل تمامی آن ها را به دست بگیرند و راحت از همیشه، به اهداف خود برسند. آیدن پیرس، قهرمان بازی Watch Dogs، به کمک دوستان خود، با هک دستگاه های شهری، امنیتی، چراغ های راهنما، تلفن های هوشمند و...، به اهداف خود رسید. حال در نسخه دوم بازی، خبری از آیدن پیرس نیست و ایشان، جای خود را به مارکوس هالوی داده است. به عبارت دیگر، قهرمان نسخه دوم سگ های نگهبان، مارکوس هالوی (Marcus Holloway) نام دارد.

مارکوس هالوی (Marcus Holloway) یک جوان دو رگه آمریکایی - آفریقایی خلیج اوکلند است که در هک دستگاه های امنیتی و... استعدادی همانند آیدن پیرس و حتی بیشتر از او دارد. مارکوس در جوانی، نظاره گر خشونت های پلیس ها و فساد های اطراف خود بوده است. او استعداد هک کردن و سایر تواناهایی خود را به کمک اشتباهات قبلی، فضای مجازی، آزمایش و خطا، تاثیرات اجتماعی توسعه خواهد داد و در نهایت، به یک هکر حرفه ای تبدیل می شود.

مارکوس در طول هک کردن های پی در پی، با سایر هکرهای شهر سان فرانسیسکو نیز آشنا می شود و در انجام برخی از ماموریت ها، از دوستان خود کمک می گیرد و یک تیم هکری را تشکیل می دهد. یکی از ویژگی هایی که عنوان واچ داگز ۲ را با نسخه قبلی خود متمایز می کند، وجود بخش Co-op (همکاری چند نفره) است. این ویژگی، به گیمرها اجازه می دهد که به کمک دوستانشان، مراحل نسخه دوم بازی Watch Dogs را سپری کنند و در شهر سان فرانسیسکو، با سایر گیمرها به هک کردن بپردازند. از آن جا که وجود بخش Co-op (همکاری چند نفره) در هر بازی ویدیویی، به جذابیت آن تاثیر به سزایی گذاشته، بازی سگ های نگهبان ۲ نیز از این قاعده پیروی می کند و جذابیت بازی، دو چندان خواهد شد.

تفاوت شخصیت مارکوس هالوی و آیدن پیرس، تنها به توانایی بالاتر در هک کردن دستگاه های مختلف نیست چرا که مارکوس، بیشتر ورزش های رزمی و رقابتی را در زمان گذشته یاد گرفته و بسیار چابک است. آقای جانتون مورین، کارگردان بخش ایده پردازی کمپانی یوبی سافت، در زمان رونمایی از عنوان Watch Dogs 2 اشاره کرد:

ماکورس بسیار چابک و سریع است. شیوه زندگی و سبک مبارزه ای او کاملا متفاوت می باشد و عملکرد او، دچار پیشرفت نیز می شود.

شخصیت آیدن پیرس تنها به کمک تلفن هوشمند خود به هک کردن سیستم های مختلف می پرداخت. این در حالی است که ابزارهای مختلف زیادی در اختیار مارکوس قرار دارد که در میان این ابزارها، یک ماشین کنترل از راه دور و هواپیمای کوچک بدون سرنشین نیز دیده می شود. ماشین کنترل از راه دور و هواپیمای بدون سرنشین، در انجام برخی مراحل مخفیانه قطعا به داد مارکوس و دوستانش خواهد رسید.

همان طور که در بالا اشاره کردیم، مارکوس هالوی برخی از ورزش های را به صورت کامل فرا گرفته و قادر به انجام حرکات آکروباتیک می باشد. به عبارت دیگر، انجام برخی حرکات پارکور نظیر پرش از یک دیوار و پرش از میان ساختمان ها، در بازی واچ داگز ۲ قابل انجام خواهد بود و در تعقیب و گریز های پلیس و دشمنان، این حرکات پارکور جان شما را نجات می دهد. طبق ویدیویی که در استریم زنده کمپانی یوبی سافت به نمایش گذاشته شد، مارکوس یک ورزشکار، رهبر و مخ کامپیوتر (رایانه) است که در هک دستگاه ها، حرفه زیادی دارد. ا لبته تمامی مهارت ها تنها در زمانی لذت بخش هستند که در زمان مناسب مورد استفاده قرار گیرند. زمانی که دشمنان به دنبال شما افتاده و مارکوس بر روی یک ساختمان ایستاده، پرش از ساختمان به ساختمان دیگر قطعا لذت بخش خواهد بود.

کمپانی فرانسوی یوبی سافت، در زمان رونمایی از عنوان Watch Dogs 2 اشاره کرد که در جهان این بازی، همه وسایل و دستگاه ها قابل هک می باشند و همانند نسخه اول، هک کردن تنها به چراغ های راهنما، تلفن های هوشمند و مکالمات خاص، سیستم های دوربین شهری در مناطق ویژه و... محدود نشده و می توانید تمامی دستگاه های شهر سان فرانسیسکو را هک کنید! به طوری که تمامی اتوموبیل ها، تلفن های هوشمند و فراتر از این دستگاه های موجود در بازی، قابل هک می باشند و مارکوس را برای رسیدن به هدف اصلی خود یاری می کنند.

دیگر چیزی به برگزاری مراسم بزرگ و باشکوه E3 2016، باقی نمانده و خوشبتانه، کمپانی Ubisoft به صورت اختصاصی، در این رویداد مهم شرکت می کند. بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط منابع رسمی، شرکت بازی ساز یوبی سافت در تاریخ ۱۴ ژوئن و در ساعت ۱۲ و نیم بامداد به وقت استاندارد جهانی آمریکا (مصادف با ۲۴ خرداد ماه سال ۱۳۹۵ و ساعت ۱۲ و نیم بعد از ظهر به وقت ایران) به صورت رسمی کنفرانس خود را آغاز می کند و از عناوین جدید پرده بر می دارد. احتمال می رود که در طول این کنفرانس، علاوه بر معرفی شدن عناوین بزرگ دیگر، ویدیوها و اطلاعات بیشتری از بازی مورد انتظار واچ داگز ۲ منتشر شود. رسانه بزرگ کلیک نیز به صورت زنده این کنفرانس و نمایشگاه E3 2016 را پوشش خواهد داد و تمامی های خبرهای مربوطه را در اختیار شما کاربران قرار می دهد. همراه رسانه کلیک باشید….

شایان به ذکر است که عنوان ویدیویی واچ داگز ۲، در تاریخ ۱۵ نوامبر سال میلادی جاری (۲۰۱۶) مصادف با سه‌ شنبه ۲۵ آبان ماه سال ۱۳۹۵ برای کنسول های نسل هشتم دو کمپانی مایکروسافت و سونی (ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴) و همچنین رایانه های شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد. هم اکنون نسخه های مختلف این بازی مانند نسخه استاندارد، ویژه و... در فروشگاه های معتبر خارجی قابل پیش خرید هستند. هنوز مزایای گیمرهایی که هم اکنون اقدام به خرید این بازی می کنند، اعلام نشده و بزودی اطلاعات زیادی از این عنوان منتشر خواهد شد. همراه ما باشید...

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با نسخه دوم بازی سگ های نگهبان (Watch Dogs) چیست؟ شما چه انتظاراتی از این عنوان دارید؟ به نظر شما، بازی واچ داگز ۲ می تواند رقیب اصلی فرانچایز Grand Theft Auto شود؟ ایده ها، داستان و موقعیت این عنوان ویدیویی را چگونه ارزیابی می کنید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: Gamespot

ارسال نظر