Watch Dogs 2 در راه است

کمپانی نامدار یوبی سافت به تازگی اطلاعاتی در خصوص سال مالی خود منتشر کرده که در این گزارش اطلاعات زیادی در خصوص عناوین جدید این کمپانی مشاهده می شود. همان طور که در جریان هستید، کمپانی یوبی سافت مدتی پیش رسما تایید کرد که در سال میلادی جاری، هیچ نسخه از فرانچایز اساسین کرید منتشر نخواهد شد و قرار است این فرانچایز یک سال استراحت کند! گویا دلیل عدم انتشار نسخه جدید از این فرانچایز، عرضه بازی فوق العاده و پرطرفدار Watch Dogs 2 است! بر اساس گزارش منتشر شده، این عنوان قبل از آپریل سال 2017 به صورت رسمی منتشر خواهد شد. به احتمال زیاد، در نمایشگاه بزرگ E3 2016 شاهد رونمایی از نسخه دوم بازی واچ داگز باشیم. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

Watch Dogs 2 در راه است

همان طور که در جریان هستید، کمپانی یوبی سافت مدتی پیش رسما تایید کرد که در سال میلادی جاری، هیچ نسخه از فرانچایز اساسین کرید منتشر نخواهد شد و قرار است این فرانچایز یک سال استراحت کند! گویا دلیل عدم انتشار نسخه جدید از این فرانچایز، عرضه بازی فوق العاده و پرطرفدار Watch Dogs 2 است! بر اساس گزارش منتشر شده، این عنوان قبل از آپریل سال 2017 به صورت رسمی منتشر خواهد شد. به احتمال زیاد، در نمایشگاه بزرگ E3 2016 شاهد رونمایی از نسخه دوم بازی واچ داگز باشیم. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، کمپانی یوبی سافت پس از مشاهده افت فروش و کاهش محبوبیت فرانچایز اساسین کرید تصمیم گرفت که یک سال به این فرانچایز استراحت دهد و در سال میلادی جاری هیچ نسخه جدیدی از این بازی منتشر نشود. البته این خبر برای نسخه های فرعی و سیستم عامل تلفن های هوشمند صدق نمی کند. کمپانی یوبی سافت در این گزارش سال مالی نوشته است:

کمپانی یوبی سافت انتظار دارد که در سال مالی 2016 تا پیش از آپریل سال 2017، میزان فروش کلی محصولاتمان را به رقم هزار و 700 میلیون یورو برسانیم. برای رسیدن به این میزان درآمد تصمیم گرفتیم که عناوین بزرگی را تا قبل از آپریل سال 2017 عرضه کنیم. ما قصد داریم عناوین For Honor، South Park: The Fractured but Whole، Tom Clancy's Ghost Recon: WildLands، نسخه بعدی Watch Dogs و یک IP کاملا جدید (سرویس دیجیتالی قدرتمند) را منتشر کنیم. البته یوبی سافت درآمدی زیادی از عرضه بسته های الحاقی برای عناوین ویدیویی داشته است که گیمرها به صورت دیجیتالی خریداری می کردند.

طبق این گزارش، تا قبل از آپریل سال میلادی 2017 مصادف با اواسط فروردین ماه سال 1396 تا اواسط اردیبهشت سال 1396 شاهد انتشار عناوین For Honor، South Park: The Fractured but Whole، Tom Clancy's Ghost Recon: WildLands، نسخه بعدی Watch Dogs و یک IP کاملا جدید خواهیم بود. هنوز اطلاعات دیگری در خصوص این بازی های جدید منتشر نشده و به احتمال زیاد در نمایشگاه E3 2016 شاهد معرفی رسمی این بازی های ویدیویی خواهیم بود.

نسخه اول بازی Watch Dogs در تاریخ 27 می ماه سال 2014 برای کنسول های نسل هشتم و هفتم (ایکس باکس وان، ایکس باکس 360، پلی استیشن 4، پلی استیشن 3) Wii U و همچنین رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر گردید. این بازی پتانسیل بالایی برای تبدیل به یک عنوان خارق العاده را داشت اما به دلیل برخی مشکلات در گیم پلی بازی نتوانست از پتانسیل خودش استفاده کند! البته انتظار ما از گرافیک این بازی جهان باز بسیار بالا بود چرا که در تریلرها و تصاویر منتشر شده از این بازی، شاهد گرافیک خیره کننده این بازی بودیم که متاسفانه در زمان لانچ (انتشار) آن، هیچ کدام از انتظاراتمان برآورده نشد. به همین خاطر، مشکلات ذکر شده در فروش نسخه اول فرانچایز سگ های نگهبان تاثیر گذاشت و مانع موفقیت کمپانی یویی سافت شد.

البته انتظار داریم که کمپانی یوبی سافت از مشکلات و ایرادات نسخه اول بازی Watch Dogs درس گرفته باشد و در زمان ساخت و عرضه نسخه دوم بازی، شاهد وجود چنین مشکلاتی نباشیم. این کمپانی در تلاش است که گرافیک بازی های خودش را به طور خیره کننده ای بر روی پلتفرم های کنسول های نسل هشتم افزایش دهد و این عنوان را به یک شاهکار تبدیل کند و بتواند با بازی جهان باز کمپانی راک استار یعنی جی تی ای، به صورت سخت به رقابت بپردازد.

در پایان، دیدگاه شما در خصوص نسخه بعدی بازی Watch Dogs 2 چیست؟ به نظر شما این عنوان در اواخر سال میلادی جاری بجای نسخه جدید بازی اساسین کرید منتشر خواهد شد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را با ما در میان بگذارید.

منبع: Attack of the Fanboy

ارسال نظر