Watch Dogs شروع کننده چیزی بزرگتر است!

قطعا ایده و نوآوری در بازی های ویدیویی یک امر مهم ترقی می شود که کمپانی یوبی سافت نوآورانه بودن بازی های ویدیویی خود را بارها و بارها برای گیمرها ثابت کرده است. در سال ۲۰۱۴ این کمپانی فرانسوی با عرضه IP کاملا جدیدی به نام Watch Dogs توانست بسیاری از گیمرها و بازی بازها را به سمت خود بکشد و با کمپانی راک استار در ساخت عناوین جهان باز به صورت رسمی به رقابت بپردازد. متاسفانه عرضه این بازی طبق پیش بینی و انتظارات یوبی سافت پیش نرفت اما همیشه ایده و نوآوری بازی سگ های نگهبان از سوی منتقدان و کاربران مورد تمجید قرار می گیرد. کمپانی یوبی سافت نیز به خاطر حمایت های گیمرها معتقد است که بازی واچ داگز شروع کننده چیزی بزرگتر است! برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

Watch Dogs شروع کننده چیزی بزرگتر است!

در سال ۲۰۱۴ این کمپانی فرانسوی با عرضه IP کاملا جدیدی به نام Watch Dogs توانست بسیاری از گیمرها و بازی بازها را به سمت خود بکشد و با کمپانی راک استار در ساخت عناوین جهان باز به صورت رسمی به رقابت بپردازد. متاسفانه عرضه این بازی طبق پیش بینی و انتظارات یوبی سافت پیش نرفت اما همیشه ایده و نوآوری بازی سگ های نگهبان از سوی منتقدان و کاربران مورد تمجید قرار می گیرد. کمپانی یوبی سافت نیز به خاطر حمایت های گیمرها معتقد است که بازی واچ داگز شروع کننده چیزی بزرگتر است! برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، کمپانی یوبی سافت همچنان باور دارد که اساس و پایه های فرانچایز Watch Dogs بسیار بزرگتر است و این فرانچایز پتانسیل بسیار بالایی دارد. به تازگی آقای جاناتان مورین، رئیس بخش نوآوری های کمپانی یوبی سافت، در مصاحبه ای با وب سایت Polygon در خصوص عملکرد و بازخورد های بازی واچ داگز صحبت کرد. ایشان در صحبت های خود اعلام کرد:

پروژه واچ داگز از همان ابتدای ساخت بسیار جاه طلبانه بود و ما بسیار خوشحال و هیجان زده بودیم که توانستیم ذهن خودمان را به کمک بازخوردهای ارسالی، تغذیه کنیم. پس از ارسال بازخوردهای فراوان، ما آماده هستیم که اطلاعات جدیدی به داده های قبلی و داخلی خودمان اضافه کنیم و تمامی مواردی که به بهبود بازی کمک می کنند را شناسایی کنیم. بازی واچ داگز یک بازی فوق العاده است اما این بازی، شروع کننده و آغازگر چیزی بزرگتر است.

لازم است بدانید که نسخه دوم بازی واچ داگز توسط کمپانی یوبی سافت تایید شده و طبق گفته ها و خبرگزاری ها، این عنوان در اواخر سال میلادی جاری عرضه می شود. (برای مشاهده متن کامل این خبر، اینجــــــــا کلیک کنید) هنوز یوبی سافت به صورت رسمی از نسخه جدید عنوان Watch Dogs رونمایی نکرده و احتمال می رود که در مراسم E3 سال میلادی جاری، شاهد معرفی این بازی پرطرفدار از سوی یوبی سافت باشیم. رسانه بزرگ کلیک در صورت انتشار هرگونه خبر در خصوص این فرانچایز، آن را برای شما پوشش خواهد داد.

نسخه اول بازی Watch Dogs در تاریخ ۲۷ می ماه سال ۲۰۱۴ برای کنسول های نسل هشتم و هفتم یعنی ایکس باکس وان، ایکس باکس ۳۶۰، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۳، Wii U و همچنین رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این بازی پتانسیل بالایی برای تبدیل به یک عنوان خارق العاده را داشت اما به دلیل وجود برخی مشکلات در گیم پلی و گرافیک آن، نتوانست از پتانسیل خودش استفاده کند و فروش بسیار بالایی را برای یوبی سافت به ارمغان بیاورد. البته انتظار ما از گرافیک این بازی جهان باز بسیار بالا بود چرا که در تریلرها و تصاویر منتشر شده از این بازی، شاهد گرافیک خیره کننده این بازی بودیم که متاسفانه در زمان لانچ (انتشار) آن، هیچ کدام از انتظاراتمان برآورده نشد و شاهد یک گرافیک معمولی بودیم. به خاطر همین عوامل، نسخه اول فرانچایز سگ های نگهبان فروش نسبتا پایینی را تجربه کرد و مانع موفقیت کمپانی فرانسوی یوبی سافت شد. حال اگر کمپانی یوبی سافت از مشکلات و اشتباهات پیشین خود درس گرفته باشد، حتما نسخه دوم بازی واچ داگز بهتر خواهد بود چرا که ایده این عنوان، یک شاهکار به حساب می آید.

در پایان، دیدگاه شما در خصوص فرانچایز Watch Dogs چیست؟ آیا شما هم باور دارید که ایده و خلاقیت های بازی واچ داگز فوق العاده است؟ به نظر شما نسخه بعدی این فرانچایز چگونه عمل خواهد کرد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را حتما با ما در میان بگذارید.

منبع: Attack of The Fanboy

ارسال نظر