تماشا کنید: گیم پلی Gran Turismo Sport فوق العاده به نظر می‌رسد

رسانه کلیک - به تازگی بخش سرگرمی های شرکت سونی با انتشار تریلری از عنوان مورد انتظار Gran Turismo Sport، گیم پلی بخش تک نفره بازی را به نمایش گذاشت.

تماشا کنید: گیم پلی Gran Turismo Sport فوق العاده به نظر می‌رسد

پس از نمایش فوق العاده عنوان گرن توریسمو در کنفرانس رسمی E3 2017 شرکت ژاپنی سونی، بسیاری از طرفداران در انتظار اعلام تاریخ انتشار دقیق بازی بودند که سرانجام مدتی پیش سازندگان تاریخ عرضه بازی را مشخص کردند. حال شرکت سرگرمی های تعاملی سونی با همکاری استودیوی پولی فونی دیجیتال، تریلر هشت دقیقه ای از گیم پلی بخش تک نفره بازی گرن توریسمو اسپورت منتشر کرد که در آن علاوه بر مشاهده مسابقات و هیجان رانندگی، با منو، ماموریت ها، چالش ها و حالت های مختلف بازی نیز آشنا می شویم.

در این ویدیو، برای اولین بار شاهد پیست مسابقه ای کیوتو (Kyoto) هستیم که جزئیات و گرافیک بصری ماشین ها و محیط این پیست واقعا منحصر به فرد است. همان طور که اطلاع دارید، بازی گرن توریسمو اسپورت اولین نسخه نسل هشتمی مجموعه Gran Turismo به شمار می رود که بر روی کنسول پلی استیشن ۴ عرضه خواهد شد و بدین خاطر استویدیو سازنده وقت زیادی را بر روی ساخت و جزئیات بازی صرف کرده است. در ادامه رسانه کلیک شما را به تماشای این تریلر فوق العاده دعوت می نماید.

جهت دانلود تریلر گیم پلی بازی Gran Turismo Sport با کیفیت ۴۸۰p، بر روی این نوشته کلیک فرمایید.

بر اساس قولی که استودیوی پولی فونی دیجیتال داده، در آینده نه چندان دور لیست تمامی ماشین های مسابقه ای حاضر در بازی Gran Turismo Sport به اشتراک گذاشته خواهد شد. همچنین در کنار آن، ویدیو و جزئیات بیشتری از دو بخش تک نفره و چند نفره (آنلاین) منتشر می شود. همراه کلیک بمانید...

عنوان گرن توریسمو اسپورت یکی از بهترین بازی های شبیه ساز ماشینی مسابقه ای به حساب می آید که با بهره گیری از تکنولوژی های مدرن بازی سازی و رانندگان حرفه ای مسابقات، دقیقا حس و حال رانندگی در پیست های مسابقه را برای بازیکنان و طرفداران تداعی می کند.

بازی مورد انتظار و پرطرفدار Gran Turismo Sport در روز ۱۷ اکتبر امسال مصادف با ۲۵ مهر ماه سال ۹۶ در آمریکای شمالی و روز ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر) در اروپا به صورت انحصاری بر روی کنسول پلی استیشن ۴ عرضه خواهد شد. البته این بازی برای عرضه در سال گذشته میلادی برنامه ریزی شده بود که گویا مراحل ساخت بازی دقیقا طبق برنامه سازندگان پیش نرفته و آن ها به زمان بیشتری برای رفع مشکلات و ایرادات بازی نیاز پیدا کردند. ناگفته نماند این عنوان مورد انتظار با رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.

لازم به ذکر است هم اکنون امکان پیش خرید این عنوان برای علاقه مندان و بازی بازان فراهم شده و شما می توانند با مراجعه به فروشگاه پلی استیشن استور و پرداخت مبلغ ۵۹٫۹۹ دلار، بازی را پیش خرید کرده و از مزایای آن (پک خودرو) بهره مند شوید.

همچنین بهتر است بدانید که عنوان ویدیویی Gran Turismo Sport از هدست واقعیت مجازی پلی استیشن پشتیبانی می کند و لحاظ فوق العاده ای را برای بازیکنان به ارمغان خواهد آورد. متاسفانه به دلیل محدودیت سخت افزار کنسول پلی استیشن ۴، سازندگان به اجبار دو ویژگی کلیدی بازی یعنی زمان و آب و هوای دینامیکی را در نسخه پلی استیشن وی آر حذف کردند تا کیفیت تصاویر و نرخ فریم ریت بازی افزایش یابد. اگرچه پیش از شروع مسابقات، بازیکنان به راحتی می توانند زمان و آب و هوای مورد نظر خود را انتخاب کنند.

در پایان، پس از مشاهده این ویدیوی بی نظیر، نظر خود را درباره گیم پلی بخش تک نفره بازی گرن توریسمو اسپورت با رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر