تماشا کنید: تریلر جدید Need for Speed Payback منتشر شد

رسانه کلیک - به تازگی شرکت نامدار الکترونیک آرتز تریلر جدیدی از بخش شخصی سازی و گیم پلی بازی مورد انتظار Need for Speed Payback منتشر کرد.

تماشا کنید: تریلر جدید Need for Speed Payback منتشر شد

چندی پیش شر;ت الکترونیک آرتز با همکاری استودیوی گوست گیمز تریلر جدیدی با محوریت شخصی سازی اتومبیل ها در بازی نید فور اسپید پی بک منتشر کرد. در این ویدیو، ضمن نمایش گیم پلی بازی، بازیکنان را با بخش های متنوع شخصی سازی و ارتقای قدرت اتومبیل های مسابقه ای آشنا می کند.

سری نید فور اسپید از همان ابتدا به بخش شخصی سازی (Customization) بی نظیر خود معروف بوده و هست. خوشبختانه سازندگان به اهمیت این بخش در نسخه جدید این مجموعه پی برده و تمرکز ویژه ای بر روی شخصی بازی اتومبیل ها کرده اند. بنا به اطلاعات گفته شده در این ویدیو، بازیکنان در عنوان ویدیویی نید فور اسپید پی بک از آزادی عمل بیشتری برخوردار هستند و می توانند کوچکترین قطعه ماشین مسابقه ای خود را ویرایش کنند. به علاوه، در صورت پیروزی در مسابقه ها ضمن دریافت پول درون بازی، قطعات ویژه ای را به منظور تقویت قدرت اتومبیل خود به صورت هدیه دریافت خواهید کرد.

دیگر ویژگی جدیدی که برای اولین بار در بازی Need for Speed Payback دیده می شود، این است که بازیکنان با گشت و گذار در محیط بازی می توانند ماشین های فرسوده و اوراق محدود را پیدا کنند و مالک آن ها شوند. سپس با شخصی سازی آن قادر هستند که خودرو را از نو تعمیر کرده و با آن در مسابقه های متنوع شرکت کنند.

در ادامه شما را به تماشای این ویدیوی دیدنی از بازی Need for Speed Payback دعوت می کنیم:

جهت دانلود ویدیو با کیفیت ۷۲۰p (HD) بر روی این نوشته کلیک کنید.

مجددا در پایان این تریلر جدید شاهد اعلام مزایای پیش خرید بازی هستیم. همان طور که پیش تر گفته شد، افرادی که پیش از انتشار رسمی بازی این عنوان ویدیویی را از فروشگاه های معتبر نظیر پلی استیشن استور، ایکس باکس لایو و اوریجین پیش خرید کنند، پک ۵ خودرو ویژه به نام Platinum Car Pack را به صورت هدیه از سوی الکترونیک آرتز دریافت خواهند کرد. این پک شامل خودروهای مسابقه ای زیر است:

  • Nissan 350Z 2008
  • Chevrolet Camaro SS 1967
  • Dodge Charger R/T 1969
  • Ford F-150 Raptor 2016
  • Volkswagen Golf GTI Clubsport 2016

بهتر است بدانید بازی نید فور اسپید پی بک در منطقه خیالی Fortune Valley جریان خواهد داشت که محیط آن کاملا به صورت جهان باز طراحی شده و کاربران به راحتی می توانند در دنیای پهناور به گشت و گذار و شرکت در انواع مسابقه ها بپردازند. محیط بازی شامل مناطق کوهستانی، شهری، بیابانی و دره های عمیق است که به نوعی تمامی مناطق را پوشش داده تا تنوع مسابقات بیشتر از گذشته شود.

بازی مورد انتظار Need for Speed Payback در جریان مراسم E3 سال میلادی جاری (۲۰۱۷) رونمایی شده و هم اکنون توسط استودیوی گوست گیمز در حال توسعه است. این عنوان برای عرضه در تاریخ ۱۰ نوامبر سال میلادی ۲۰۱۷ (مصادف با جمعه ۱۹ آبان ماه) بر روی سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه شخصی ویندوزی برنامه ریزی شده است. همچنین کاربران عضو سرویس الکترونیک آرتز اکسس و اوریجین اکسس ضمن بهره مندی از تخفیف ویژه، به مدت ۱۰ ساعت و به صورت آزمایشی به این بازی مورد انتظار دسترسی خواهند داشت. بر اساس گفته شرکت الکترونیک آرتز، کاربران این دو سرویس در روز ۲ نوامبر سال میلادی جاری (مصادف با ۱۱ آبان امسال) به مدت ۱۰ ساعت قادر به تجربه نسخه نهایی بازی خواهند بود.

ارسال نظر