کدام رنگ آیفون۷ را می‌پسندید؟

پس از مدت‌ها انتظار آیفون‌های جدید اپل رونمایی شدند و شایعاتی را که ادعا می‌کردند شاهد رنگ جدیدی از آن خواهیم بود را به حقیقت بدل نمودند.

کدام رنگ آیفون۷ را می‌پسندید؟

به گزارش کلیک، در حالی که مردم انتظار رنگ‌هایی مانند آبی یا سفید تیتانیومی را داشتند، اپل با عرضه دو رنگ مشکی و مشکی ذغالی همه را متعجب کرد. در واقع اصلا کسی پیش بینی این رنگ عجیب و در عین حال زیبا و دلنشین را نمی‌کرد. حالا کاربران علاقه مند می‌توانند آیفون۷ و آیفون۷ پلاس را در رنگ‌های مشکی و مشکی ذغالی نیز تهیه نمایند.

اما ممکن است برای خیلی‌ها سوال پیش بیاید که تفاوت بین این دو رنگ در چیست. در این مورد باید بگوییم که آیفون مشکی معمولی، همانند نسل‌های پیشین است و همان حس گذشته را به کاربران می‌دهد. در این مدل آرم اپل در پشت قرار دارد و باید اعتراف کنیم که بسیار جذاب و دیدنی است.

از طرف دیگر، نسخه سیاه ذغالی انتخاب زیرکانه‌ای برای خرید به حساب می‌آید. این رنگ بسیار براق و دل ربا می‌باشد و اپل بیشترین درصد فروش را برای این رنگ در نظر گرفته است. اما باید بگوییم که هر چه بیشتر با این مدل کار کنید و زمان بیشتری از عمر آن بگذرد، جذب اثر انگشت و احتمال خراش برداشتن آن هم بیشتر می‌شود. نکته جالب در این مورد این است که خود اپل هم این موضوع را تایید کرده است. البته اگر کاربری باشید که به دستگاه خود اهمیت می‌دهد، می توانید با استفاده از محافظ این مسئله را تا عرضه مدل بعدی به تعویق بیندازید.

با وجود این حقیقت، باز هم تجربه چنین رنگ متفاوتی هیجان انگیز به نظر می‌رسد. البته همان طور که پیش از این هم در اخبار تکمیلی گوشی‌های آیفون۷ و آیفون۷ پلاس در مدل‌های مختلف از نظر رنگ بندی گفته بودیم، مدل مشکی ذغالی تنها در دو نسخه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شود، ولی مدل مشکی معمولی در سه مدل ۳۲، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگاباتی عرضه می‌گردد.

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که اگر قصد دارید یکی از آیفون‌های جدید اپل را بخرید، رنگ مشکی ذغالی را امتحان کنید. درست است که اپل تایید کرده احتمال خراش گرفتن و ماندن اثر انگشت در آن به مرور زمان بیشتر می‌شود، اما می‌توانید لذتی متفاویت با رنگی جدید که تاکنون نمونه دیگری نداشته را تجربه کنید.

ارسال نظر