رویداد بعدی اپل کی و کجا برگزار می شود و محصول بعدی اپل چه خواهد بود؟

در این خبر قصد داریم جدیدترین اخبار در مورد زمان انتشار محصولات بعدی اپل شامل آیفون، آیپد، iOS یا مک بوک را در سال های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ اعلام کنیم.

رویداد بعدی اپل کی و کجا برگزار می شود و محصول بعدی اپل چه خواهد بود؟

در آخرین رویداد اپل چه اتفاقی افتاد؟

در سپتامبر سال ۲۰۱۶، اپل دو گوشی جدید آیفون۷ و آیفون۷ پلاس را رونمایی کرد. البته این کنفرانس دو میهمان تازه وارد دیگر هم داشت. ابتدا اپل واچ۲ وارد شد که نسل جدیدی از ساعت های هوشمند اپل است و در انتها هم هدفون های جدید بی سیم اپل به نام ایرپاد معرفی گردید که با سر و صدای زیادی همراه شد. پیش از در وب سایت کلیک به طور کامل در این مورد این دو محصول توضیح دادیم.

بنابراین حالا که آیفون۷ و آیفون۷ پلاس عرضه شده اند، محصول بعدی اپل چه خواهد بود؟ آیا به زودی شاهد رونمایی از مک بوک یا آیپد جدیدی هستیم؟

رویداد بعدی اپل کی و کجا برگزار می شود؟

در حال حاضر نه تنها ما، بلکه هیچ کس نمی داند که محصول بعدی اپل چه خواهد بود و کی و کجا عرضه خواهد شد. اما معمولا پس از انتشار نسل جدید آیفون که مهم ترین محصول اپل به شمار می رود، در انتهای سال شاهد رویداد دیگری از اپل هستیم که با معرفی محصولی جدید همراه است. البته اپل اغلب مک بوک یا آیپدهای جدید را به صورت جداگانه رونمایی می کند.

اپل مک بوک جدید را کی عرضه می کند؟

در حال حاضر حدود ۲ سال است که شاهد مک بوک جدیدی نبوده ایم، که می تواند به این معنی باشد که به زودی شاهد مدل جدید از این لپ تاپ باریک خواهیم بود. از طرفی مک بوک دیگر نازک ترین لپ تاپ جهان به شمار نمی رود و کمپانی هایی مانند ال جی و دل لپ تاپ هایی باریک تر و سبک وزن تر عرضه کرده اند. شاید هم یکی از لعت های طولانی شدن عرضه مک بوک جدید همین باشد و اپل می خواهد دوباره این لقب را از آن خود کند. به همین خاطر می توانیم بگوییم که انتظار عرضه مک بوک جدید را در اواخر سال ۲۰۱۶ یا اویل سال ۲۰۱۷ داریم. ما انتظار داریم که مک بوک جدید در ماه های اکتبر یا نوامبر رونمایی شود، اما اگر این اتفاق رخ نداد، قطعا می توانید انتظار دیدن لپ تاپ جدید اپل را در اوایل سال ۲۰۱۷ داشته باشید.

نسل بعدی آیپد چه زمانی رونمایی می شود؟

آخرین آیپد اپل با نام iPad Pro 9.7 در ماه مارس سال ۲۰۱۶ عرضه شد. در حال حاضر هم هیچ گونه تصویر یا فیلمی در مورد آیپد ایر یا آیپد مینی از پایان سال ۲۰۱۵ ندیده ایم، که به این معنی است که احتمالا شاهد آیپدهای جدیدتر و قدرتمندتری تا پایان سال ۲۰۱۶ یا آغاز ۲۰۱۷ خواهیم بود. هم چنین پیش بینی می شود که آیپد جدید نسبت به مدل قدیمی خود ارزان تر باشد.

همانند مک بوک، انتظار برگزاری رویدادی در ماه های اکتبر یا نوامبر ۲۰۱۶ هستیم که آیپد جدید یا حتی مک بوک جدید عرضه شوند. اما اگر این اتفاق هم نیفتاد، مطمئنا اپل برای سال ۲۰۱۷ برنامه ریزی خواهد کرد.

چنان چه اپل برنامه ریزی برای رونمایی از یکی از محصولات جدید خود داشته باشد، می توانید به صورت زنده و مستقیم رویداد آن را از وب سایت کلیک مشاهده کنید. پیش از این هم مراسم رونمایی از آیفون۷ و آیفون۷ پلاس را به صورت لایو بلاگ انجام داده بودیم. هم چنین اگر خبر جدیدی هم در مورد این محصولات به دست مان برسد، آن را اعلام خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

ارسال نظر