کدام سرویس پخش آنلاین ویدئو را ترجیح می دهید؟

در دنیایی که شبکه های اجتماعی بر آن حکومت می کنند، هر چه ویژگی های محبوب و جدید تری ارائه شود، کاربران را بیشتر به سمت خود جلب می کند.

کدام سرویس پخش آنلاین ویدئو را ترجیح می دهید؟

به گزارش کلیک ، اینستاگرام به تازگی ویژگی "لایک / کامنت های کاربران مورد علاقه" را از فیسبوک کپی کرده است. امروزه این گونه کپی برداری ها رایج شده است. مثلا توئیتر ویژگی نظرسنجی فیسبوک را کپی برداری کرده، و یا به عنوان مثال اینستاگرام ویژگی ارسال عکس و فیلم را برای کاربران دنباله کننده از اسنپ چت ارث گرفته است. البته همه این کپی برداری ها، به شیوه مخصوص به خود انجام شده و شکایتی بر آن ها نیست.

در حال حاضر هم، ویژگی "پخش زنده" در میان پلتفرم شبکه های مختلف اجتماعی محبوب شده است. این ویژگی را برای اولین بار سرویس هایی مانند Periscope و Meerkat معرفی کردند، که مربوط به پخش زنده زندگی روزمره کاربران بود، و از آن زمان به بعد، یوتیوب و فیسبوک هم از این ایده استفاده کرده اند که بسیار هم محبوب و پرطرفدار شده است.

پس از یوتیوب و فیسبوک، حالا توئیتر و اینستاگرام هم قابلیت به اشتراک گذاری زندگی روزمره کاربرانشان را بر روی پلتفرم خود ایجاد کرده اند.

پخش زنده ویدئویی قطعا جالب توجه است، و در حالی که این ایده و اجرای آن هنوز در مراحل ابتدایی به سر می برد، می تواند به راحتی و به سرعت تبدیل به امری عادی و محبوب در شبکه های اجتماعی، مانند تماشای ویدئو در یوتیوب، شود.

به هر حال هر چه که بگذرد، این چنین ویژگی ها بیشتر در میان شبکه های اجتماعی جا باز می کنند و ممکن است هر روز یک ویژگی جدید از راه برسد. بهتر است قبل از افزودن هر ویزگی و در دسترس قرار دادن آن برای کاربران، جنبه های مختلف، مزایا و عواقب آن برای کابران به خوبی سنجیده شود.

ارسال نظر