همه‌چیز درباره پرچم‌دار بعدی سامسونگ Galaxy S8

تاکنون اطلاعاتی زیادی در رابطه با پرچم دار بعدی سامسونگ Galaxy S8 درز کرده است، در این جا ما به بررسی اطلاعات لورفته از Galaxy S8 می پردازیم.

همه‌چیز درباره پرچم‌دار بعدی سامسونگ Galaxy S8

کلیک-سامسونگ در سال آینده در کنفرانس MWC محصول بعدی خود یا بهتر است بگوییم پرچم دار بعدی خود Galaxy S8 را معرفی خواهد کرد. بعد از شکست نوت ۷ چشم همه کاربران به Galaxy S8 است تا ببینند این محصول می تواند جایگزین مناسبی برای نوت ۷ باشد.

اطلاعات بسیار زیادی در رابطه با Galaxy S8 لو رفته است که از این اطلاعات لو رفته می توان به دوربین جلو با فوکوس اتوماتیک، صفحه نمایش، دکمه هوم این دستگاه، سنسور بیومتریک اشاره کرد.

عملکرد

به نظر می رسد که پردازنده Galaxy S8 پردازنده اسنپدراگون ۸۳۰ خواهد بود. اگر بخواهیم گزینه دیگری را برای پردازنده Galaxy S8 در نظر بگیریم می توانیم به پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱ اشاره کنیم.

صفحه نمایش

شایعات بسیار زیادی در رابطه با صفحه نمایش Galaxy S8 منتشر شده است که این شایعات حاکی از این است که انتظار می رود صفحه نمایش این دستگاه یک صفحه نمایش با رزولوشن تصویر ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ باشد. هم چنین انتظار می رود که وضوح تصویر این دستگاه ۴K UHD باشد. هم چنین این امکان نیز وجود دارد که سامسونگ از صفحه نمایش ۲K نیز برای این دستگاه استفاده کند و اقدامی شبیه به صفحه نمایش آیفون ۷ در Galaxy S8 نیز به کار گرفته شود.

همه‌چیز درباره پرچم‌دار بعدی سامسونگ Galaxy S8

دوربین

دوربین Galaxy S8 حاشیه های زیادی را با خود به همراه داشته است و یکی از محکم ترین شایعات در این زمینه فوکوس اتوماتیک دوربین جلو این دستگاه است که این موضوع به‌کرات در بسیاری از منابع ذکر شده است.

جک هدفون و دکمه هوم

بسیاری از منابع خبرهایی مبنی بر فقدان جک هدفون و فقدان دکمه هوم در Galaxy S8 خبر داده اند. آیفون ۷ پرچم دار اپل بدون جک هدفون عرضه شد و بسیاری از مخاطبان از این اتفاق شگفت زده شدند. با این تفاسیر بعید نیست که Galaxy S8 نیز بدون جک سه میلیمتری هدفون به بازار عرضه شود. هم چنین نکته دیگری که در این زمینه وجود دارد دکمه هوم این دستگاه است که شایعات بسیار زیادی در رابطه با قرار گرفتن این دکمه در زیر صفحه نمایش این دستگاه منتشر شده است.

دستیار جدید

به نظر می رسد که سامسونگ نیز در پی آوردن دستیار خود به بازار دستیار های موجود در بازار است. گوگل در گوشی های جدید خود، پیکسل دستیاری را به بازار عرضه کرد که برای اولین بار بود که در گوشی های گوگل این ویژگی دیده می شد. کسی هم نیست که سیری دستیار معروف اپل را نشناسد. پس سامسونگ نیز به احتمال بسیار زیاد در سری جدید گوشی های هوشمند خود از دستیار جدیدی بهره گیرد.

حافظه ۲۵۶ گیگابایتی با ۶ گیگابایت حافظه رم

بر اساس بسیاری از شایعات به احتمال بسیار زیاد Galaxy S8 دارای ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت حافظه رم است که این اطلاعات نشان می دهد که سامسونگ قصد رقابت با آیفون ۷ را دارد.

ارسال نظر