چت واتس اپ هم رمزی می شود

اوایل بهار امسال بود که واتس اپ با رمز گزاری end to end تمامی گفتگو های کاربران، دوباره به محبوب ترین برنامه چت جهان تبدیل شد اما به نظر می رسد این برنامه‌ی گفتگوی اینترنتی محبوب به امنیت بیشتر کاربران فکر می کند. امکان گذاشتن پسورد روی گفتگو ها به زودی به واتس اپ خواهد آمد.

چت واتس اپ هم رمزی می شود

به گزارش کلیک، جدا از رمز گذاری تمامی گفتگو های کاربران، واتس اپ در برابر مشکلات فیزیکی این برنامه، راه حل خاصی نداشته است. در حال حاضر اگر کسی به گوشی شما دسترسی داشته باشد به راحتی می تواند تمامی گفتگو های شما را مطالعه کند. واتس اپ برای جلوگیری از این موضوع یک سیستم رمزگذاری ۶ رقمی را در نظر گرفته است.

با توجه به گروه ترجمه واتس اپ به نظر می رسد به زودی شاهد جملاتی مانند، کد را وارد کنید، کد را اشتباه وارد کرده اید و ایمیل را وارد کنید در این برنامه محبوب خواهیم بود. البته استفاده از ایمیل پشتیبان مثل برنامه تلگرام به انتخاب کاربر بستگی خواهد داشت.

فراموش نکنید که این سیستم در مرحله آزمایش قرار دارد و هنوز حتی به نسخه بتا واتس اپ ورود نکرده است. با ورود این سیستم رمز گزاری جدید به واتس اپ ما بررسی کاملی از آن در کلیک انجام خواهیم داد.

ارسال نظر