امکان حذف و ویرایش پیام قبل از مطالعه گیرنده در واتس آپ

کاربران واتس آپ در به روز رسانی جدید آن به زودی قادر خواهند بود پیام های ارسالی خود را قبل از دیده شدن توسط گیرنده ویرایش یا حذف کنند.

امکان حذف و ویرایش پیام قبل از مطالعه گیرنده در واتس آپ

به گزارش کلیک، پیش از این کاربران بعد از ارسال پیام خود چنین امکانی را نداشتند و امکان ویرایش یا حذف پیام نبود. اما قرار است در بروزرسانی بعدی شرکت واتس آپ این خدمت به به برنامه موبایلی آن افزوده شود.

این مورد ذکر شده است که حذف یا ویرایش پیام شرایطی دارد و تنها ۵ دقیقه بعد از ارسال اجازه ویرایش به کاربر داده می شود.از دیگر خدماتی که قرار است در اختیار کاربران قرار گیرد اشتراک لحظه به لحظه موقعیت مکانی و امکان ارسال آن به افراد در حالت حرکت می باشد.

پیش از این گفته می شد واتس آپ قرار است تنها امکان حذف پیام را به کاربران خود ارائه دهد اما شرکت فیس بوک مالک اصلی واتس آپ در رقابت با دیگر اپلیکیشن های گپ موبایلی و برای پیشی گرفتن از آن ها این امکانات را به برنامه خود اضافه کرده است.

هنوز زمان مشخصی برای ارایه این بروزرسانی ها از سوی فیس بوک اعلام نشده است.اما گفته شده است هم زمان با ارائه خدمات واتس آپ برای سیستم گوشی های IOS این بردز رسانی نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر