امکان ارسال و دریافت فایل تصاویر متحرک در واتس آپ فراهم شد

فایل های GIF یا عکس های متحرک، تصاویریست که بسیاری از اپلیکیشن های پیام رسان امکان دریافت و ارسال آن را دارا هستند. اما پیام رسان واتس اپ که تا چندی پیش فاقد این امکان بوده است ، در بروز رسانی اخیر در نسخه سیستم عامل ios   این قابلیت را به دست آورده است.

امکان ارسال و دریافت فایل تصاویر متحرک در واتس آپ فراهم شد

به گزارش کلیک - امکان ارسال تصاویر به صورت متحرک (GIF) در بسیاری از اپلیکیشن های پیام رسان امری عادی ست. بسیاری از این اپلیکیشن ها حتی پا را فراتر از ارسال و دریافت گذاشته اند و امکان ساخت GIF را نیز برای کاربران خود فراهم کرده اند.

اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ که تا پیش از این فاقد این امکان بود، در بروزرسانی اخیر خود در سیستم عامل IOS قابلیت ارسال و دریافت فایل های GIF را به دست آورده است. در این اپلیکیشن کاربر می تواند با انتخاب گزینه " send as GIF " فایلی را از حافظه دستگاه خود انتخاب و ارسال کنند و یا در گوشی های Iphone 6s و مدل های جدیدی که امکان ساخت عکس های ۳ بعدی (متحرک) و یا (۳D touch) را دارند تصاویر متحرک و شبیه به ویدئویی را با انتخاب خود ایجاد کنند.

به این منظور لازم است ورژن اپلیکیشن واتس اپ را به نسخه version 2.16.15 بروزرسانی کرده و از این امکان بهره مند شوید. اگرچه کاربران واتس اپ در سیستم عامل اندروید قادر به استفاده از چنین امکاناتی نمی باشند اما امکان برقراری پیام تصویری که از ماه اکتبر به این سیستم اضافه شده است بسیاری از نواقص را رفع کرده است.

به گفته طراحان اپلیکیشن واتس اپ، به زودی امکانات بسیاری در اختیار کاربران این پیام رسان محبوب قرار خواهد گرفت تا در رقابت میان اپلیکیشن های پیام رسان حرفی برای گفتن داشته باشد.

ارسال نظر