قسمت پایانی فصل اول بازی Hitman کی به بازار می آید؟

۱۰ آبان تاریخی است که شرکت اسکوئر انیکس برای عرضه قسمت پایانی از فصل اول بازی Hitman مشخص کرده است. موقعیت این قسمت در جزیره هوکایدو، در کشور ژاپن است.

قسمت پایانی فصل اول بازی Hitman کی به بازار می آید؟

به گزارش کلیک، به گفته شرکت اسکوئر انیکس نقطه اوجی از هر چیزی خواهد بود که بازیکنان در دو حالت گیم‌ پلی و داستانی یاد می گیرند. ماموریت جدید مامور چهل و هفت Situs Inversus نام دارد. این شرکت در رابطه با این ماموریت گفت:

موقعیت هوکایدو در زمین ‌هایی است که به بیمارستان خصوصی GAMA تعلق دارد. این مرکز ترکیبی از طراحی ‌های زیبای ژاپنی است و از پیشرفت‌ های تکنولوژی این کشور، ویژگی‌ هایی نظیر باغ‌ های Zen، رستوران طبیعی سوشی و چشمه ‌های آب گرم سنتی ژاپنی تشکیل شده است. مامور ۴۷ در این قسمت پایانی وظیفه شناسایی محل دو هدف را بر عهده دارد.

بعد از معرفی این قسمت توسط شرکت اسکوئر انیکس، هانس سیفرت به عنوان مدیر استودیوی آی ‌او اینتر کتیو در اطلاعیه ای گفت:

اپیزودیک و دیجیتالی شدن کامل بازی Hitman یک تصمیم شجاعانه و جسورانه بود؛ چون این تصمیم باعث شد از اساس تغییری در نحوه ساخت بازی ایجاد شود و این یک موفقیت بزرگ برای ما شد. من از همه بازیکنان و طرفداران این بازی که در این راه ما را همراهی کردند تشکر می کنم. ما در کنار همدیگر موقعیت‌ هایی را ساختیم که تاکنون در بازی‌ های Hitman دیده نشده بود و از زمان عرضه بازی محتویات جدیدی را برای آن منتشر کردیم. با اینکه این قسمت، قسمت پایانی فصل اول است اما این شروعی تازه برای ما است تا دنیای ترور آن را گسترش دهیم.

قسمت پایانی فصل اول بازی Hitman

قبل از این آی‌ او اینترکتیو اعلام کرده بود که تصمیم دارد بازی Hitman را برای پلتفرم‌ های پلی ‌استیشن ۴ ، ایکس ‌باکس وان و کامپیوتر ‌های شخصی در سه فصل ارائه کند. در آخرین مصاحبه ای که با مایکل وت به عنوان سرپرست نویسندگان شده بود مشخص شد، داستان بازی Hitman با پایان فصل اول تازه شروع می ‌شود. مایکل وات در این مصاحبه گفت:

ما تصمیم گرفته ایم تا خط داستانی جاه طلبانه ‌ای را که توسط چندین فصل توسعه می‌ یابد خلق کنیم. در بازی ‌های قدیمی، اهداف همیشه شخصیت‌ های جالبی داشتند اما شما در نهایت باید که آنها را می کشتید و بعد به سراغ هدف دیگر می‌ رفتید. اما این بار ما تصمیم دیگری گرفته ایم و می خواهیم که چیز بزرگتری را بوجود بیاوریم تا برای مدت زمان بیشتری به حیات خود ادامه دهد.

داستان بازی با پایان فصل اول تازه شروع می شود. داستان فصل اول تازه اولین بخش از یک فیلم بود. شما تمام شخصیت‌ ها را شناختید، با خطرات آشنا شدید و وضعیت ‌های سخت را درک کردید؛ اما این تازه شروع ماجرا بود.

قسمت پایانی فصل اول بازی Hitman

به علاوه آی ‌او اینترکتیو تایید کرد که بازی Hitman: The Complete First Season که شامل کلیه محتوایی است که تاکنون برای این بازی منتشر شده است، در بهمن ماه سال جاری به قیمت ۵۹٫۹۹ دلار و ۴۹٫۹۹ دلار به ترتیب برای کنسول ‌های نسل هشتم (ایکس ‌باکس وان و پلی ‌استیشن ۴) و رایانه‌ های شخصی عرضه می شود.

ارسال نظر