کدامیک بازار تبلیغات را در دست خواهند گرفت؟ Android یا iOS

اندروید سرانجام با فروش تبلیغات موفق شده برای گوگل در آمد زیادی کسب کند اما هنوز نتوانسته گوی رقابت را از سیستم عامل iOS  برباید.

کدامیک بازار تبلیغات را در دست خواهند گرفت؟ Android یا iOS

به گزارش کلیک، بر اساس شاخص جدید شرکت بازاریابی Fiksu ، هزینه های تبلیغات از سال ۲۰۱۵ بر روی دستگاه های اندروید به طور پیوسته در حال رشد بوده و دو برابر شده است از این‌رو بازاریاب ها حاضرند برای آن سری از برنامه های اندروید که مشهور و محبوب تر هستند مبلغ بیشتری را پرداخت نمایند.

پلت فرم اندروید کم‌کم به سیستم عامل iOSنزدیک تر می شود ولی به علت محبوبیت کمتر اندروید نسبت به iOS، اپل هنوز رهبری بازار را در بخش تبلیغات بر عهده دارد.

با وجود رقابت در بخش قیمت، بخش اعظمی از کاربران تمایل دارند تا در هر دو سیستم عامل آندروید و iOS ارائه تبلیغات کنند.

گوگل امیدوار است که گوشی های تلفن همراه خود یعنی Pixel and Pixel XL به برتری هر چه بیشتر اندروید نسبت به سیستم عامل شرکت اپل (iOS) کمک کند.

طبق گفته تام کامینگز، معاون بخش توسعه بازار شرکت Fiksu ، شواهد نشان می‌دهد هردو سیستم عامل از سال گذشته تاکنون تغییرات زیادی را تجربه کرده اند که به رشد و تعالی آنها کمک شایانی کرده اند البته چنین اقداماتی برگرفته از نبوغ این ۲ شرکت می‌باشد.

ارسال نظر