بازی های رایگان ماه دسامبر 2017 ایکس باکس لایو گلد مشخص شد

رسانه کلیک - تا اتمام ماه نوامبر زمان زیادی باقی نمانده و به همین خاطر، شرکت مایکروسافت فهرست بازی های رایگان ماه دسامبر 2017 ایکس باکس لایو گلد را به اشتراک گذاشت.

بازی های رایگان ماه دسامبر 2017 ایکس باکس لایو گلد مشخص شد

از آنجا که کمتر از یک هفته به اتمام ماه نوامبر سال میلادی 2017 زمان باقی مانده است، شرکت آمریکایی مایکروسافت کمی زودتر از رقیب خود یعنی سونی دست به کار شد و اسامی بازی های رایگان ماه دسامبر 2017 ایکس باکس لایو گلد که هر دو کنسول ایکس باکس وان و ایکس باکس 360 را در برمی گیرد را، اعلام کرد.

بر این اساس، مایکروسافت دو بازی Warhammer: End Times - Vermintide و Back to the Future: The Game - 30th Anniversary Edition را برای کاربران سرویس ایکس باکس لایو گلد و دارندگان کنسول ایکس باکس وان در نظر گرفته است که هر کدام به ترتیب با قیمت 39.99 دلار و 19.99 دلار برای کاربران عادی به فروش می رسند.

از طرفی دیگر، کاربران و دارندگان کنسول نسل هفتم مایکروسافت یعنی ایکس باکس 360 از بازی های رایگان سرویس Xbox Live Gold محروم نمانده اند و در ماه دسامبر سال میلادی جاری دو عنوان Child of Eden و Marlow Briggs and the Mask of Death را به صورت رایگان دریافت می کنند. به علاوه، این دو بازی ویدیویی به لطف قابلیت «پشتیبانی از نسل قبل» (Backward Compatibility) برای کنسول ایکس باکس وان بهینه شده و بر روی این دستگاه نیز اجرا می شود.

طبق روال همیشه شرکت مایکروسافت، بازی های رایگان ماه دسامبر 2017 ایکس باکس لایو گلد در یک روز از این ماه عرضه نمی شوند و هر عنوان روز انتشار مشخصی دارد.

توجه داشته باشید پس از طی مراحل خرید رایگان این عناوین ویدیویی، لازم به دریافت کامل محتوا و دیتای بازی ها نیست و مادامی که در سرویس ویژه ایکس باکس لایو گلد عضو باشید، می توانید به تک تک بازی های زیر دسترسی داشته و با مراجعه به صفحه هر کدام، نسبت به دریافت کامل محتویات و دیتا اقدام کرده و به تجربه آن ها بپردازید.

در ادامه می توانید اسامی بازی های رایگان ماه دسامبر 2017 ایکس باکس لایو گلد را مشاهده کنید.

کنسول ایکس باکس وان

  • Warhammer: End Times - Vermintide (از تاریخ 10 آذر الی 10 دی - ۱ دسامبر الی ۳۱ دسامبر)
  • Back to the Future: The Game - 30th Anniversary Edition (از تاریخ 25 آذر الی 26 دی - ۱۶ دسامبر سال میلادی 2017 الی ۱۵ ژانویه سال میلادی 2018)

کنسول ایکس باکس ۳۶۰

  • Child of Eden (از تاریخ 10 آذر مهر الی 25 آذر - ۱ دسامبر الی ۱۵ دسامبر)
  • Marlow Briggs and the Mask of Death (از تاریخ ۲۵ آذر الی 10 دی - ۱۶ دسامبر الی ۳۱ دسامبر)

شایان ذکر است؛ تمامی عناوین ویدیویی فوق مختص کاربران و مشترکین سرویس ایکس باکس لایو گلد بوده و چنانچه شما در این سرویس ویژه شرکت مایکروسافت عضو نباشید، نمی توانید بازی های ویدیویی فوق را به صورت رایگان دریافت کنید. عضویت در سرویس Xbox Live Gold پولی است و علاقه مندان و بازیکنان می توانند با تهیه و خرید کارت های اشتراک دو روزه، چهارده روزه، یک ماهه، سه ماهه و یک ساله جز مشترکین این سرویس شده و از مزایای مختلفی از جمله امکان تجربه بخش چند نفره بازی ها، دسترسی به بازی های رایگان هر ماه، بهره مندی از تخفیف های ویژه و غیره استفاده کنند.

بازی های رایگان ماه دسامبر 2017 ایکس باکس لایو گلد

جهت دسترسی به بازی های رایگان ماه دسامبر 2017 ایکس باکس لایو گلد و خرید اشتراک این سرویس، به فروشگاه رسمی ایکس باکس لایو مراجعه کنید.

گفتنی است؛ در حال حاضر به دلیل فرا رسیدن رویداد هر ساله Black Friday یا همان جمعه سیاه، اغلب فروشگاه ها و خرده فروشان تخفیف های ویژه ای را بر روی محصولات خود اعمال کرده اند. فروشگاه ایکس باکس لایو نیز به رسم هر سال، تخفیف های شگفت انگیز و وسوسه انگیزی را بر روی عناوین ویدیویی زیادی اعمال و فرصت استثنایی ای را برای دارندگان کنسول ایکس باکس وان فراهم کرده است.

از بازی های مهم و پرطرفدار تخفیف خورده در جریان رویداد بلک فرایدی می توان به Ark: Survival Evolved، اساسین کرید اوریجین، نسخه Revolution بازی بتلفیلد 1، نسخه دیجیتال دیلاکس Call of Duty: WWII، دستینی 2، The Evil Within 2، فورزا هورایزن 3، گرز آور وار 4، Grand Theft Auto V، مافیا 3، PES 2018، نید فور اسپید پی بک، فیفا 18، رزیدنت اویل 7، رینبو سیکس سیج و Wolfenstein II: The New Colossus اشاره کرد. جهت اطلاع از کلیه تخفیف ها و پیشنهادها، بر روی این لینک کلیک کنید.

حال، نظر و دیدگاه شخصی خود را درباره بازی های رایگان ماه دسامبر 2017 ایکس باکس لایو گلد با رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر