عناوین رایگان ماه آگوست شبکه ایکس باکس لایو اعلام شد

همان طور که مطلع هستید، کمپانی بزرگ مایکروسافت با پایان هر ماه میلادی، چهار عنوان ویدیویی را به صورت رایگان برای کنسول های نسل هفتم و هشتم خود قرار می دهد. این ایده در گذشته با نام Games with Gold اجرا شد که تا به امروز شاهد دوام آن هستیم چرا که گیمرها و کاربران از این برنامه ایکس باکس لایو رضایت دارند. حال کمتر از چند روز به پایان ماه جولای سال ۲۰۱۶ زمان باقی مانده و چندی پیش این شرکت، لیست بازی های رایگاه ماه آگوست را در خروجی وب سایت رسمی خود قرار داد. طبق همیشه، ۴ عنوان ویدیویی به صورت رایگان در دسترس کاربران گلد شبکه ایکس باکس لایو قرار گرفته که دو بازی از آن، مخصوص کنسول ایکس باکس وان و دو بازی دیگر، مخصوص کنسول ایکس باکس ۳۶۰ است. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده لیست کامل عناوین رایگان، همراه رسانه کلیک باشید.

عناوین رایگان ماه آگوست شبکه ایکس باکس لایو اعلام شد

این ایده در گذشته با نام Games with Gold اجرا شد که تا به امروز شاهد دوام آن هستیم چرا که گیمرها و کاربران از این برنامه ایکس باکس لایو رضایت دارند. حال کمتر از چند روز به پایان ماه جولای سال ۲۰۱۶ زمان باقی مانده و چندی پیش این شرکت، لیست بازی های رایگاه ماه آگوست را در خروجی وب سایت رسمی خود قرار داد. طبق همیشه، ۴ عنوان ویدیویی به صورت رایگان در دسترس کاربران گلد شبکه ایکس باکس لایو قرار گرفته که دو بازی از آن، مخصوص کنسول ایکس باکس وان و دو بازی دیگر، مخصوص کنسول ایکس باکس ۳۶۰ است. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده لیست کامل عناوین رایگان، همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، چند ساعت پیش، وب سایت میجر نیلسون لیست عناوین رایگاه ماه آگوست سال میلادی جاری را منتشر کرد. بنا به اطلاعات درج شده، دارندگان کنسول ایکس باکس وان می توانند در ماه آینده میلادی، دو بازی گران قیمت Warriors Orochi 3 Ultimate و WWE 2K16 را به صورت رایگان دریافت نمایند. هر دو عنوان ایکس باکس وان، در گذشته با قیمت ۵۹٫۹۹ دلار به فروش می رسیدند و در ماه آتی، به صورت رایگان قابل دانلود خواهند بود. پس از اتمام ماه آگوست، بار دیگر شاهد فروش این دو بازی ویدیویی با قیمت ۵۹٫۹۹ دلار خواهیم بود! پس در صورتی که عضو گلد شبکه ایکس باکس لایو هستید، این فرصت پیش آمده را از دست ندهید و به دریافت دو بازی رایگان شده، اقدام کنید.

شرکت مشهور مایکروسافت این بار دو بازی ویدیویی Spelunky و Beyond Good and Evil HD را به صورت رایگان در اختیار دارندگان کنسول ایکس باکس ۳۶۰ قرار می دهد. ارزش هر کدام از عناوین به ترتیب ۱۹٫۹۹ دلار و ۱۴٫۹۹ دلار می باشد که در تاریخ ذکر شده، رایگان خواهند شد. همچنین به لطف قابلیت پشتیبانی از نسل قبلی (Backward Compatibility)، این دو بازی بر روی کنسول ایکس باکس وان نیز با کیفیت بالا و مناسبی قابل اجرا می باشند و در واقع در ماه آگوست سال ۲۰۱۶، چهار عنوان ویدیویی به صورت رایگان در اختیار دارندگان کنسول Xbox One قرار گرفته است.

البته توجه داشته باشید که این عناوین، مخصوص کاربران گلد شبکه بزرگ ایکس باکس لایو در نظر گرفته می شوند و در صورتی که به عنوان کاربر معمولی در این شبکه شناخته شده عضو هستید، اجازه دریافت رایگان چهار بازی این ماه را نخواهید داشت. برای عضویت در این شبکه به عنوان کاربر گلد، باید اشتراک کاربران ویژه را خریداری کنید. این اشتراک به صورت یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه و یک ساله با قیمت های مختلفی در فروشگاه رسمی کمپانی مایکروسافت و ایکس باکس به فروش می رسد.

https://static1.click.ir/servev2/YjhmZQB0bwhX/5Uwvb7W7Zm0,/file.jpg

در زیر می توانید لیست عناوین رایگان ماه آگوست شبکه بزرگ ایکس باکس لایو را مشاهده کنید:

عناوین رایگان کنسول ایکس باکس وان:

  • Warriors Orochi 3 Ultimate - (قیمت بازی: ۵۹٫۹۹ دلار) از ۱ آگوست تا ۳۱ ماه آگوست (مصادف با دوشنبه ۱۱ مرداد ماه سال ۱۳۹۵ تا چهارشنبه ۱۰ شهریور ماه سال ۱۳۹۵)
  • WWE 2K16 - (قیمت بازی: ۵۹٫۹۹ دلار) از ۱۶ آگوست تا ۱۵ ماه سپتامبر (مصادف با سه شنبه ۲۶ مرداد ماه سال ۱۳۹۵ تا پنج‌ شنبه ۲۵ شهریور ماه سال ۱۳۹۵)

عناوین رایگان کنسول ایکس باکس ۳۶۰:

  • Spelunky - (قیمت بازی: ۱۴٫۹۹ دلار) از ۱ آگوست تا ۱۵ ماه آگوست (مصادف با دوشنبه ۱۱ مرداد ماه سال ۱۳۹۵ تا پنج‌ شنبه ۲۵ شهریور ماه سال ۱۳۹۵)
  • Beyond Good and Evil HD - (قیمت بازی: ۹٫۹۹ دلار) از ۱۶ آگوست تا ۳۰ ماه آگوست (مصادف با سه شنبه ۲۶ مرداد ماه سال ۱۳۹۵ تا سه شنبه ۹ شهریور ماه سال ۱۳۹۵)

شایان به ذکر است که هنوز ماه جولای سال میلادی جاری به پایان نرسیده و گیمرها و کاربران گلد شبکه ایکس باکس لایو تنها تا چند روز دیگر فرصت دریافت عناوین زیر را به صورت رایگان خواهند داشت. پس اگر تا به امروز موفق به دریافت این عناوین نشده اید، سریع تر برای دریافت آن ها اقدام کنید که این فرصت، تنها یک بار برای شما پیش خواهد آمد. در زیر می توانید لیست عناوین رایگان (تا پایان ماه جولای) را مشاهده کنید:

عناوین رایگان کنسول ایکس باکس وان:

  • The Banner Saga 2 - (قیمت بازی: ۱۹٫۹۹ دلار) از ا جولای تا ۳۱ ماه جولای (مصادف با جمعه ۱۱ تیر ماه سال ۱۳۹۵ تا یک‌ شنبه ۱۰ مرداد ماه سال ۱۳۹۵)
  • Tumblestone - (قیمت بازی: ۱۹٫۹۹ دلار) از ۱۶ جولای تا ۱۵ ماه آگوست (مصادف با شنبه ۲۶ تیر ماه سال ۱۳۹۵ تا پنج‌ شنبه ۲۵ شهریور ماه سال ۱۳۹۵)

عناوین رایگان کنسول ایکس باکس ۳۶۰:

  • TRON: Evolution - (قیمت بازی: ۱۴٫۹۹ دلار) از ۱۶ جولای تا ۳۱ ماه جولای (مصادف با دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ تا یک‌ شنبه ۱۰ مرداد ماه سال ۱۳۹۵)

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با عناوین رایگان ماه آگوست چیست؟ آیا شما انتظار رایگان شدن عناوین WWE 2K16 و Warriors Orochi 3 Ultimate را داشتید؟ این اقدام شرکت مایکروسافت را چگونه ارزیابی و بررسی می کنید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر