شیائومی از دو گوشی گیمینگ جدید رونمایی کرد

رسانه کلیک - شرکت شیائومی‌‌ از دو گوشی جدید به نام بلک شارک ۳ و بلک شارک ۳ پرو از سری گوشی‌های گیمینگ رونمایی کرد.

شیائومی از دو گوشی گیمینگ جدید رونمایی کرد

این گوشی‌ها گه از سری اسمارت فون هستند از مشخصات و قابلیت‌ها‌ی فنی قابل‌توجهی با تمرکز روی اجرای بهتر انواع بازی‌ها‌ بهره می‌‌برند و می‌‌توانند گزینه‌ها‌ی مناسبی برای آن دسته از خریدارانی باشند که بازی‌ها‌ی موبایلی، برای آن‌ها‌ در اولویت است.

این دو مدل تفاوت های کمی با یکدیگر دارند؛ مثلا مدل بلک شارک ۳ پرو در مقایسه با مدل بلک شارک ۳ از نمایشگری بزرگ‌تر و چند قابلیت بیشتر بهره می‌‌برد. بلک شارک ۳ پرو به یک صفحه نمایش ۷.۱ اینچی امولد با رزولوشن QHD+ با نرخ رفرش ۹۰ هرتزی مجهز شده و از نرخ تاچ سمپلنگ ۲۷۰ هرتزی نیز بهره می‌‌برد که تاکنون در هیچ گوشی هوشمندی مشاهده نشده است.

سیستم پردازش این دستگاه از طریق چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده کرده و همچنین از فناوری 5G نیز پشتیبانی می‌‌کند. بلک شارک ۳ پرو در دو نسخه مجهز به رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی طراحی شده است و حافظه داخلی آن تنها در یک مدل و آن هم با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌‌شود.

در قسمت پشتی بدنه از دوربینی سه گانه استفاده شده که از یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی اصلی با دیافراگم f/۱.۸، یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی اولتراواید و یک سنسور ۵ مگاپیکسلی عمق بهره می‌‌برد. برای طرفداران عکس‌ها‌ی سلفی نیز یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

در بلک شارک ۳ پرو از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری استفاده شده که از فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی می‌‌کند. این یعنی تنها ظرف ۳۸ دقیقه، می‌‌توان ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپری باتری را از صفر به ۱۰۰ درصد رساند. در این گوشی از چند ماشه مکانیکی پاپ‌اپ نیز استفاده شده است که می‌‌توانند تا ۳۰۰ هزار بار بدون مشکل از جای خود بیرون بیایند.

 بلک شارک 3 و بلک شارک 3 پرو

مشخصات بلک شارک ۳ نیز شامل نمایشگر ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس بهره می‌‌برد و یک باتری ۴۷۲۰ میلی‌آمپری نیز انرژی لازم برای روشن ماندن دستگاه را تامین می‌‌کند.

مدل‌ها‌ی قابل‌عرضه بلک شارک ۳ نیز شامل نسخه مجهز به رم ۸ و حافظه ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی، رم ۱۲ و حافظه ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۱۲ و حافظه ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی می‌‌شوند. دیگر مشخصات این دستگاه، با مدل پرو تقریبا یکسان است.

 بلک شارک 3 و بلک شارک 3 پرو

در هر دو دستگاه از سیستم خنک‌کننده پیشرفته برای کاهش دمای دستگاه در حین اجرای بازی‌ها‌ تعبیه شده و به گفته شرکت سازنده، عملکرد آن نسبت به آنچه در مدل قبلی بکار رفته، تا دو برابر ارتقا یافته است.

عرضه این دو گوشی طی چند روز آینده و با قیمت ۵۰۰ دلار برای بلک شارک ۳ مجهز به رم ۸ و حافظه ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی و ۶۷۵ دلار برای بلک شارک ۳ پرو مجهز به رم ۸ و حافظه ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی آغاز خواهد شد.

 بلک شارک 3 و بلک شارک 3 پرو

ارسال نظر