صفحه نمایش شگفت انگیز شیائومی Mi Mix

گوشی شیائومی Mi Mix یکی از جالب ترین گوشی های هوشمندی می باشد که تا به حال در چین تولید شده است.

صفحه نمایش شگفت انگیز شیائومی Mi Mix

به گزارش کلیک، این گوشی دارای یک صفحه نمایش بزرگ ۶٫۴ اینچی است که ۹۱٫۳ درصد از صفحه نمایش را اشغال کرده است. در حالی که شیائومی می گوید این گوشی دارای یک صفحه نمایش "بدون لبه" است، اما در تصاویر منتشر شده از گوشی مشاهده می کنیم که در واقع گوشه های صفحه نمایش دارای لبه است. در واقع، لبه های آن به طور قابل ملاحظه ای ضخیم تر از آن چیزی نشان می دهند که شیائومی در تبلیغات تلویزیونی از این گوشی معرفی کرده بود. این اتفاق Mi Mix را آن گونه که باید نفس گیر و جذاب نشان نمی دهد و ممکن است در فروش و ترقیب کردن کاربران برای خرید شیائومی را به دردسر بیاندازد.

اما باید بگوییم که اشتباه برداشت نکنید. ما فکر می کنم که شیائومی Mi Mix یک اسمارت فون قابل توجه و بسیار خوش ساخت است، ولی کعتقدیم که شرم آور است شیائومی بخواهد با فریب تبلیغاتی برای گوشی های خود بازاریابی کند. در انتها تصاویری از عکس های رندر شده قدیمی در تبلیغات و تصاویر به دست آمده اصلی از گوشی را قرار داده ایم که خودتان می توانید قضاوت کنید.

اگر بخواهیم در مورد صفحه نمایش Xiaomi Mi Mix بیشتر بگوییم، باید بدانید که پیش از این کمپانی هایی مانند شارپ ژاپن صفحه نمایش های این چنینی در اندازه های کوچک تر تولید کرده اند و از تکنولوژی Aquos Crystal نیز در آن استفاده نموده اند، بنابراین شیائومی دست به ابداع جدیدی نزده است، اما صفحه نمایش Xiaomi Mi Mix بزرگ تر از مدل های موجود فعلی است و خود دستگاه هم یک اسمارت فون رده بالا به حساب می آید، ینابراین این محصول از جهاتی هم متفاوت به شمار می آید.

برای کسانی که ممکن است از این گوشی خوششان آمده باشد و یا از همین حالا قصد خرید آن را داشته باشند، باید بگوییم که Xiaomi Mi Mix تنها در چین در دسترس خواهد بود و پیش بینی می شود که احتمالا تا تاریخ ۴ نوامبر این اتفاق بیافتد. البته ممکن است بتوان با پرداخت هزینه های اضافی آن را وارد کرد.

به هر حال تکنولوژی که شیائومی در صفحه نمایش Xiaomi Mi Mix استفاده کرده، بسیار جالب و حیرت انگیز است و همان طور که گفتیم تقریبا برای اولین بار مورد استفاده قرار گرفته و هنوز هم بسیاری از منتقدان و صاحب نظران دنیای گوشی های هوشمند نمی توانند به کار گیری آن را باور کنند.

در ادامه می توانید تصاویر گوشی را با هم مقایسه کنید:

۱

ارسال نظر