مدل جدید گوشی Mi Note 2 شیائومی با لبه های خمیده و فورس تاچ در راه است

طبق شایعات منتشر شده، یک مدل جدید از گوشی Mi Note 2 شرکت شیائومی در پایان سال میلادی جاری رونمایی خواهد شد.

مدل جدید گوشی Mi Note 2 شیائومی با لبه های خمیده و فورس تاچ در راه است

به گزارش کلیک، علاوه بر خبر رونمایی از Mi Note 2 در آینده ای نزدیک، برخی از مشخصات این گوشی جدید نیز فاش شده است. برای مثال طبق شایعات، مدل حرفه ای Mi Note 2 به قابلیت فورس تاچ (صفحه حساس به فشار) مجهز خواهد بود. این همان فناوری ۳D Touch به کار رفته در گوشی های اپل است که می تواند بین نیرو های وارد شده بر صفحه تمایز قائل شده و آن ها را به سه دسته لمس شدید، لمس معمولی و لمس آرام تقسیم بندی کنید. هر کدام از این موارد پاسخ متفاوتی را از سمت گوشی صادر می کند.

گوشی هوشمند Xiaomi Mi Note 2 به یک صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی مجهز است. صفحه نمایش مدل معمولی (نه مدل خمیده) دارای رزولوشن ۱۰۸۰X1920 خواهد بود. اما مدل گرانتر دارای یک صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی با لبه های خمیده و رزولوشن ۱۴۴۰x2560 می باشد. طبق گزارشات، این گوشی به طور کلی دارای سه مدل متفاوت است. کاربران می توانند یک مدل با ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و مدل دیگری با ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی خریداری کنند. همچنین مدل سوم با صفحه نمایش ۲K خمیده از ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد.

هر دو مدلی که دارای ۶ گیگابایت رم، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت رم است از دوربین دوگانه در پشت برخوردار خواهد بود که هر دو این دوربین ها نیز ۱۲ مگاپیکسلی هستند. اما مدل ۴ گیگابایت رم با ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی فقط به یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی پشتی مجهز است. گفته می شود هر سه مدل به فناوری حسگر اثر انگشت ما فوق صوت که در صفحه نمایش گنجانده شده است مجهز هستند. این گوشی ها از پردازنده های اسنپ دراگون ۸۲۰ و اسنپ دراگون ۸۲۱ استفاده می کنند و از فناوری NFC نیز پشتیبانی خواهند کرد. یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری وظیفه تامین انرژی هر سه مدل را عهده دار بوده که با فناوری شارژ پر سرعت Quick Charge 3.0 سازگار است. این فناوری به کار رفته در باتری سه گوشی، به شما امکان می دهد تا باتری گوشی را چهار برابر سریع تر از حالت عادی شارژ کنید.

انتظار می رود قیمت گذاری این محصولات برای مدل با رم ۴ گیگابایتی از ۳۷۶ دلار شروع شود و برای مدل ۶ گیگابایت رم و با ۶۴ گیگابایت حافظه، ۴۵۱ دلار تعیین شود. مدل خمیده با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی نیز طبق شایعات قیمتی معادل ۵۲۶ دلار خواهد داشت. این گران قیمت ترین گوشی هوشمندی است که تاکنون توسط شیائومی ساخته شده است.

این مشخصاتی است که ما تا این ساعت دریافت کرده ایم و ممکن است در آینده مشخصات و غافلگیری های جدیدی از این گوشی ها منتشر شود.

ارسال نظر