نسخه آلفای بازی The Division را هم اکنون بازی کنید!

کمپانی محبوب یوبی سافت چند روز پیش اعلام کرده بود که بزودی نسخه آلفای بازی Tom Clancy's The Division را برای دارندگان Xbox One منتشر خواهد کرد.

نسخه آلفای بازی The Division را هم اکنون بازی کنید!

بنا به اطلاعات منتشر شده، کاربران ایکس باکس وان هم اکنون می تواند نسخه آلفای این عنوان بی نظیر را تجربه کنند. البته این کاربران باید عجله کنند چرا که در مدت محدود امکان تجربه نسخه آلفای بازی The Division را خواهند داشت. شرکت یوبی سافت ساعاتی پیش اعلام کرد که تمامی سرورهای این عنوان باز هستند. اگر نام خود را برای نسخه آلفای این بازی ارسال کرده باشید و کد تاییدیه را از سوی شرکت یوبی سافت دریافت کرده اید، فقط با دانلود این نسخه می توانید این بازی را هم اکنون تجربه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با وبسایت کلیک همراه باشید.

شعبه انگلستان کمپانی یوبی سافت ساعتی گذشته اعلام کرد:

"نسخه آلفای بازی Tom Clancy's The Division هم اکنون برای کاربران انتخاب شده کنسول Xbox One به صورت رایگان در دسترس می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک https://t.co/8jJgVcxpJa مراجعه کنید."

برای تجربه نسخه آلفای بازی Tom Clancy's The Division تنها به یک کد (key) احتیاج خواهید داشت. کمپانی یوبی سافت این کدها را به صورت کاملا تصادفی برای کاربران ثبت نام کننده و کاربرانی که این عنوان را پیش خرید کرده اند، نسخه آلفای Tom Clancy's The Division ارسال می کند. این کمپانی ادعا می کند که کاربرانی که این عنوان را پیش خرید کرده اند، در ارسال کد در اولیت قرار دارند و کدها سریعتر به این کاربران ارسال خواهد شد. شایان به ذکر است که حجم نسخه آلفای بازی Tom Clancy's The Division حدود 23 گیگابایت حجم دارد.

همچنین لازم است بدانید که نسخه آلفای بازی Tom Clancy's The Division فقط تا پایان روز 12 سپتامبر سال جاری قابل دسترس خواهد بود و درصورتی که امکان تست این نسخه را از دست بدهید باید تا زمان انتشار این بازی صبر کنید. شایان به ذکر است که عنوان Tom Clancy's The Division در تاریخ 8 اسفند ماه سال 1394 برای کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 و همچنین کامیپوترهای شخصی توسط شرکت بزرگ یوبی سافت منتشر خواهد شد. نسخه آلفای بازی Tom Clancy's The Division در دو حالت PvE یا به عبارت دیگر تقابل بازیکن و محیط و حالت PvP که همان تقابل بازیکن با بازیکن است، هم اکنون برای کنسول ایکس باکس وان در دسترس می باشد. نسخه بتای این عنوان نیز در ماه آینده برای کنسول ایکس باکس وان به صورت رسمی منتشر خواهد شد.

دیدگاه شما در این خصوص چیست؟ شما کد این عنوان را از سوی شرکت یوبی سافت دریافت کرده اید؟ دیدگاه های خودتان را حتما با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر