هم‌اکنون عنوان Madden 17 را رایگان بازی کنید

یکی از جدیدترین عناوین ویدیویی سبک ورزشی کمپانی الکترونیک آرتز، بازی فوتبال آمریکایی یا همان Madden NFL 17 است که بیش از یک ماه از زمان انتشار این عنوان گذشته است. به دلیل فروش نسبتا پایین بازی، سازندگان تصمیم گرفتند تا نسخه نهایی بازی را برای مدتی محدود در اختیار دارندگان کنسول های نسل هشتم دو کمپانی مایکروسافت و سونی (ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴) قرار دهند. بدین ترتیب، شما می توانید نسخه نهایی و کامل بازی Madden 17 را در پایان هفته جاری، به صورت کاملا رایگان تجربه کنید. همان طور که می دانید، این پیشنهاد تنها به مدت چند روز قابل دسترس می باشد و بازی به صورت دائم در اختیار شما قرار نخواهد گرفت. جهت کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

هم‌اکنون عنوان Madden 17 را رایگان بازی کنید

به دلیل فروش نسبتا پایین بازی، سازندگان تصمیم گرفتند تا نسخه نهایی بازی را برای مدتی محدود در اختیار دارندگان کنسول های نسل هشتم دو کمپانی مایکروسافت و سونی (ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴) قرار دهند. بدین ترتیب، شما می توانید نسخه نهایی و کامل بازی Madden 17 را در پایان هفته جاری، به صورت کاملا رایگان تجربه کنید. همان طور که می دانید، این پیشنهاد تنها به مدت چند روز قابل دسترس می باشد و بازی به صورت دائم در اختیار شما قرار نخواهد گرفت. جهت کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، این روزها قیمت بازی های ویدیویی بسیار زیاد هستند و بازیکنان در خرید برخی از عناوین ویدیویی، دچار شک و شبهه می شوند. اخیرا کمپانی های نامدار جهان به منظور افزایش میزان فروش محصولات خود، بازی ویدیویی را به مدت محدود و به صورت رایگان در اختیار بازیکنان قرار می دهند. با این اقدام، گیمرها به راحتی بازی ویدیویی را تجربه کرده و در صورت رضایت، نسخه نهایی را خریداری می کنند.

به تازگی بخش ورزشی های الکترونیکی کمپانی الکترونیک آرتز به دارندگان کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴، شانس تجربه بازی Madden 17 داده اند تا در پایان هفته جاری، به صورت رایگان این عنوان ویدیویی را بازی کنند. خوشبختانه نسخه ای که در حال حاضر در اختیار بازیکنان سراسر جهان قرار گرفته است، نسخه نهایی بازیست و تمامی امکانات، تیم ها، شخصیت ها و... در بازی وجود دارند.

رسانه کلیک، جهت راحتی کاربران عزیز خود، آدرس صفحه نسخه آزمایشی هر دو پلتفرم عنوان Madden 17 را تهیه کرده است. در زیر می توانید با کلیک بر روی پلتفرم مورد نظر، فایل بازی را از طریق شبکه مورد نظر دریافت کنید.

madden-nfl-17-gameplay

کمپانی الکترونیک آرتز در وب سایت رسمی خود در خصوص عرضه رایگان بازی Madden 17 برای کنسول های Xbox One و PlayStation 4، این چنین نوشت:

فصل Madden سر رسیده و هم اکنون بهترین فرصت جهت ارزیابی و تجربه بازی Madden 17 در کنسول های نسل هشتم خود است. در حال حاضر، شما می توانید بازی Madden 17 را در دو کنسول ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ به صورت رایگان بازی کنید. این پیشنهاد، از تاریخ ۷ اکتبر سال میلادی جاری (مصادف با جمعه ۱۶ مهر ماه سال ۱۳۹۵) الی ۱۰ اکتبر (دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵) در دسترس قرار می گیرد.

تا به امروز، بروز رسانی های متعددی برای نسخه ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ بازی Madden NFL 17 منتشر شده که در آن بخش هایی از بازی اعم از بخش دفاعی، بخش حمله، تیم های ویژه و... بهبود یافته اند و مشکلات بازی را به حداقل رسانده است. مکانیک جدید بازی باعث گردیده تا گیم پلی آن را به طور چشم گیری پیشرفت کند و هیجان بازی دو چندان شود؛ به طوری که تک تک لحظه های بازی هیجان و چالش برانگیز است!

همان طور که انتظار داریم، بازی Madden NFL 17 در تاریخ ۱۰ اکتبر سال میلادی ۲۰۱۶ (۱۹ مهر سال ۱۳۹۵) به حالت اولیه خود بازمی گردد و شما جهت ادامه تجربه بازی، باییستی آن را از فروشگاه شبکه های ایکس باکس لایو و پلی استیشن نتورک خریداری کنید. البته کمپانی الکترونیک آرتز در بیانیه خود به نحوه دریافت بازی نیز اشاره کرده است. بنا به گفته سازندگان، شما جهت تجربه بازی Madden NFL 17 به صورت رایگان، به اینترنت فعال و حساب کاربری EA نیازمند خواهید بود. ساخت حساب کاربری الکترونیک آرتز کاملا رایگان بوده و شما در کمتر از چند دقیقه، می توانید حساب شخصی خود را بسازید و از قابلیت های آن بهره مند شوید.

متاسفانه کمپانی الکترونیک آرتز تنها نسخه کنسول های نسل هشتم بازی Madden NFL 17 را به صورت رایگان به دست بازیکنان می رساند. به عبارت دیگر، دارندگان کنسول های نسل هفتم یعنی پلی استیشن ۳ و ایکس باکس ۳۶۰ از این پیشنهاد ویژه محروم هستند و قادر به تست و ارزیابی این بازی نخواهند بود.

شایان به ذکر است بازی Madden NFL 17 در تاریخ ۲۳ آگوست سال میلادی جاری (مصادف با سه‌ شنبه ۲ شهریور ماه سال ۱۳۹۵) برای کنسول های نسل هشتم و هفتم (ایکس باکس وان، ایکس باکس ۳۶۰، پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۳) عرضه گشت. این عنوان به خوبی نظر منتقدان و بازیکنان را به خود جلب کرده چرا که اغلب امتیازات بازی، امتیازات رضایت بخشی به حساب می آیند و همچنین میانگین نمرات منتقدان معتبر، ۸۲ از ۱۰۰ می باشد.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با عرضه نسخه آزمایشی بازی Madden NFL 17 چیست؟ به نظر شما، این اقدام کمپانی الکترونیک آرتز چقدر به میزان فروش بازی تاثیر خواهد گذاشت؟ آیا شما این عنوان ویدیویی را تجربه خواهید کرد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر