تبلت ایسوس ZenPad 3S 10؛ تبلت ۹٫۷ اینچی با قیمت مناسب

موفق بودن در بازار تبلت های اندرویدی کار چندان آسانی نیست، در این بازار تبلت های بسیار زیادی با قیمت های بسیار مناسبی وجود دارند ،پس برای رقابت با برتر های بازار باید محصولی با کیفیت بسیار بالا ارائه کرد،ایسوس در این زمینه فعالیت هایی داشته است.

تبلت ایسوس ZenPad 3S 10؛ تبلت ۹٫۷ اینچی با قیمت مناسب

به گزارش کلیک ،بازار تبلت بازاری است که ورود و موفقیت در آن کمی سخت است،با وجود تبلت های اپل در بازار ممکن است کمتر کسی به سراغ تبلت های اندرویدی برود ،در هر صورت ایسوس دست به تولید تبلت بسیار خوبی زده است و ZenPad 3S 10 را معرفی می کند.

شاید بتوان این دستگاه جدید ایسوس را با اپل آیپد پرو ۹٫۷ اینچی مقایسه کرد،این دو دستگاه دارای خصوصیات مشترکی هستند؛مانند صفحه نمایش ۹٫۷ اینچی با رزولوشن ۱۵۳۶ در ۲۰۴۸ ؛اما از جهاتی نیز سیستم عامل این دستگاه ها به صورت کلی با یکدیگر متفاوت است و اپل از سیستم عامل OS بهره برده است.از نظر قیمتی نیز ZenPad 3S 10 با حافظه ۳۲ گیگابایتی دارای قیمت ۲۹۹ دلار است و این در حالی است که آیپد ۳۲ گیگابایتی با فحه نمایش ۹٫۷ اینچی چیزی حدود ۵۴۹ دلار است.

تبلت ایسوس ZenPad 3S 10 ؛تبلت 9.7 اینچی با قیمت مناسب

طراحی این دستگاه در نوع خود بسیار زیبا و منحصر به فرد است،بدنه استیل و لبه های گرد این دستگاه ظاهر زیبایی دارد و باید اشاره کرد که این دستگاه با دیگر تبلت های این کمپانی تفاوت های بسیار فاحشی ندارد و از کیفیت خوبی برخوردار است.در قسمت بالا و پایین تبلت حاشیه های بیشتری برای دستگاه در نظر گرفته شده است که هنگامی که تبلت در دست قرار می گیرد ،انگشتان مخاطب با صفحه نمایش برخورد نکند.

تبلت جدید ایسوس وزن بسیار کمی دارد ،وزن این دستگاه چیزی حدود ۴۶۶ گرم است ،این دستگاه ،یک تبلت بسیار سبک و مناسب برای حمل و نقل است.ابعاد این دستگاه چیزی حدود ۲۴۰٫۵ میلی متر در ۱۶۳٫۷ میلی متر در ۷٫۱۵ میلی متر است و با تب S2 گلکسی رقابت می کند.

پنل صفحه نمایش ZenPad 3S 10 پنل IPS است که با پنل Samsung Galaxy Tab S2 همانند است .ایسوس توانسته است در این دستگاه از پنل صفحه نمایش بسیار خوبی بهره گیرد و صفحه نمایش تبلت ایسوس صفحه نمایش بسیار خوبی است و هم چنین اپلیکیشنی دارد که به کاربر امکان را می دهد تا نور آبی دستگاه و صفحه نمایش را کم کند و از چشم ها هنگام کار با دستگاه مراقبت کند.کیفیت اسپیکر های این دستگاه نیز ،کیفیت بسیار بالایی است.

در رابطه با دکمه ها و اتصالات این تبلت نکته جدیدی وجود ندارد،مانند بسیاری از دستگاه های دیگر این دستگاه دارای دکمه های صدا در قسمت راست است،قسمت قرار گیری Micro SD در سمت چپ دستگاه قرار دارد ،جک سه میلیمتری دستگاه در بالای دستگاه قرار دارد .دو اسپیکر در کناره های دستگاه قرار دارند.علاوه بر این ویژگی ها می توان به بلوتوث،USB Type C و دکمه هوم فیزیکی اشاره کرد که این دستگاه دارای حسگر اثر انگشت است.در پشت این دستگاه دوربین ۸ مگاپیکسلی قرار دارد و در جلوی دستگاه دوربین ۵ مگاپیکسلی که هر دو این دوربین ها توانایی فیلم برداری ۱۰۸۰P را دارند.

تبلت ایسوس ZenPad 3S 10 ؛تبلت 9.7 اینچی با قیمت مناسب

سبک تر بودن تبلت ها کمک بسیار بزرگی به کاربر در حمل و نقل و استفاده می کند،تبلت ها به دلیل ذاتشان دارای ابعاد بزرگی هستند و کمپانی ها باید در این راستا تلاش بیشتری داشته باشند تا بتوانند تبلت های هر چه سبک تری بسازند.

در تبلت های ایسوس حدود ۱۱ اپلیکیشن به صورت پیش فرض نصب شده اند و کاربران دارای ۳۲ گیگابایت رم هستند و از این ۳۲ گیگابایت به راحتی می توانند ۲۳٫۷ گیگابایت را مورد استفاده قرار دهند.

تبلت ایسوس دارای پردازنده dual-core 2.1GHz و quad-core 1.7GHz است و هم چنین این دستگاه دارای ۶۵۰MHz IMG GX6250 GPU است و از رم ۴گیگابایتی بهره می برد.تبلت ایسوس دارای توانایی نگه داری باتری ۱۰ ساعت را دارد .در مواردی که استفاده هایی نظیر بازی های و تماشای فیلم به صورت مداوم با تبلت صورت پذیرد این دستگاه از عمر باتری ۷ ساعت بهره می برد.یکی از ویژگی های مثبت این دستگاه قابلیت شارژ سریع است.

تبلت ASUS ZenPad 3S 10 دارای قابلیت های بسیار زیاد و خوبی است و در تبلیغات از پردازنده و صفحه نمایش این دستگاه بسیار صحبت شده است که از کیفیت بسیار خوبی نیز برخوردار است.

ارسال نظر