سرویس اشتراکی گیمینگ نتفلیکس در راه است

رسانه کلیک - گزارشاتی منتشر شده است که نشان می‌دهد سرویس اشتراکی گیمینگ نتفلیکس به این پلتفرم اضافه خواهد شد. سرویس جدیدی که غول استریم جهان روی آن کار می‌کند.مدتی است که سرویس‌های اشتراکی گیمینگ به عنوان تکنولوژی بعدی صنعت بازی‌های ویدیویی شناخته می‌شوند. این سرویس‌ها بازار خوبی را تشکیل داده‌اند و مورد استقبال گیمرها هم قرار گرفته است. حال، گزارشاتی منتشر شده است که نشان می‌دهد سرویس اشتراکی گیمینگ نتفلیکس به این پلتفرم اضافه خواهد شد. این شرکت بزرگ برنامه‌ریزی جدی روی این سرویس کرده است و قصد دارد وارد این بازار شود. پیش از این، شرکت‌هایی مثل گوگل، اپل، مایکروسافت و انویدیا سرویس‌های اشتراکی گیمینگ خود را عرضه کردند.

سرویس اشتراکی گیمینگ نتفلیکس در راه است

مدتی است که سرویس‌های اشتراکی گیمینگ به عنوان تکنولوژی بعدی صنعت بازی‌های ویدیویی شناخته می‌شوند. این سرویس‌ها بازار خوبی را تشکیل داده‌اند و مورد استقبال گیمرها هم قرار گرفته است. حال، گزارشاتی منتشر شده است که نشان می‌دهد سرویس اشتراکی گیمینگ نتفلیکس به این پلتفرم اضافه خواهد شد. این شرکت بزرگ برنامه‌ریزی جدی روی این سرویس کرده است و قصد دارد وارد این بازار شود. پیش از این، شرکت‌هایی مثل گوگل، اپل، مایکروسافت و انویدیا سرویس‌های اشتراکی گیمینگ خود را عرضه کردند.

منابع بزرگی مثل رویترز گزارش داده‌اند که شرکت نتفلیکس برای شرایط آینده خود، روی سرویس اشتراکی گیمینگ کار می‌کند. بر اساس گزارش منتشر شده، این شرکت به دنبال یک مدیر اجرایی در زمینه بازی‌های ویدیویی است. سرویس اشتراکی گیمینگ نتفلیکس شبیه سرویس اپل آرکید کار خواهد کرد. این سرویس به بازیکنان مجموعه‌ای از بازی‌ها را با هزینه ثابت ارائه می‌دهد.

به نظر می‌رسد نتفلیکس روی مجموعه‌ بازی‌های کوچک‌تری هدف‌گذاری کرده است. در این سرویس بازیکنان می‌توانند بازی‌ها را دانلود کنند. همچنین، سرویس گیمینگ نتفلیکس روی تمامی گوشی‌های موبایل قابل اجرا خواهد بود. البته ممکن است این سرویس شرایطی شبیه به پلتفرم استیدیا گوگل هم داشته باشد و بتوان بازی‌ها را استریم کرد.

خوشبختانه بازی‌های این سرویس هیچ محتوای تبلیغاتی نخواهد داشت. نتفلیکس روی آثار شخص ثالث تمرکز خواهد داشت. اما ممکن است نتفلیکس در آینده استودیوهای اختصاصی خود را خریداری کند. همچنین، این شرکت در نظر دارد سرویس اشتراکی جدید خود را در سال ۲۰۲۲ منتشر کند. حال، باید صبر کنیم ببینیم واکنش نتفلیکس نسبت به این شایعات چه خواهد بود.

شما نسبت به سرویس جدید نتفلیکس چه نظری دارید؟ آیا این شرکت در این زمینه هم موفق خواهد بود؟ لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر