نمایش اشیاء پرنده ناشناس در صحنه آغازین فیلم The Army of the Dead

رسانه کلیک - وجود دو شیء پرنده ناشناس در ابتدای فیلم The Army of the Dead (ارتش مردگان) زک اسنایدر، نشان می‌دهد ویروسی که به جان دنیا افتاده احتمالا منشأ فرازمینی دارد.

نمایش اشیاء پرنده ناشناس در صحنه آغازین فیلم The Army of the Dead

فیلم ارتش مردگان به کارگردانی زک اسنایدر چند روز پیش به نمایش درآمد. در صحنه آغازین فیلم شاهد دو شیء پرنده ناشناس (UFO) هستیم که سؤال مهمی را در ذهن ما ایجاد می‌کند: آیا بیگانگان نقشی در ادامه این فرنچایز خواهند داشت؟

زک اسنایدر ید طولایی در ساخت فیلم‌های هیجانی دارد؛ به خصوص هنگامی که پای زامبی‌ها در میان باشد. وی فعالیت هنری خود را در سال 2004 و با کارگردانی فیلم Dawn of the Dead (طلوع مردگان) آغاز کرد. حدود 17 سال از پخش این فیلم می‌گذرد و دنباله آن تحت عنوان ارتش مردگان در حال اکران است. داستان حول گروهی از مزدوران می‌چرخد که قصد دارند بزرگ‌ترین سرقت انجام‌شده در تاریخ لاس‌وگاس را به نام خود ثبت کنند؛ در حالی که شهر به خاطر وجود زامبی‌ها و دوره آخرالزمان در قرنطینه کامل به سر می‌برد.

فیلم Army of the Dead در واقع بخشی از یک مجموعه است که علاوه بر طلوع مردگان، آثار دیگری همچون Army of the Thieves (ارتش دزدان) و سریال Army of the Dead: Lost Vegas (ارتش مردگان: وگاس گمشده) را نیز در بر می‌گیرد. اما نمایش اشیاء پرنده ناشناس در ابتدای فیلم چه جایگاهی در این مجموعه دارد و داستان را به چه سمت و سویی هدایت می‌کند؟

در ابتدای فیلم شاهد حرکت یک کاروان نظامی هستیم که در حال اسکورت کردن یک کامیون از منطقه 51 نوادا هستند. دو نور ضعیف در آسمان دیده می‌شوند که به محض ورود کاروان به منطقه ورود ممنوع، به دوردست پرواز می‌کنند. سپس معلوم می‌شود این کامیون زرهی حامل یک زامبی بزرگ و خشمگین است. حال این سؤال به وجود می‌آید که آیا ویروس، منشأ فرازمینی دارد؟ آیا به همین خاطر است که زامبی‌ها به وسیله یک انرژی آبی درخشان نیروی مضاعف می‌گیرند؟

ظاهرا فیلم ارتش مردگان توانسته بیشتر از آثار سوپر قهرمانی زک اسنایدار مورد استقبال علاقه‌مندان قرار گیرد. چنانچه می‌دانید فیلم Justice League (لیگ عدالت) بنا به دلایل متعدد، نتوانست آن‌طور که باید رضایت مخاطبین را برانگیزد و بسیاری از هواداران DC را ناامید کرد.

ارسال نظر