تلنگر به وزیر درباره تعدد استعلامات و مجوزهای وزارت ارتباطات

رسانه کلیک - پس از اینکه وزیر ارتباطات از امضاهای طلایی فسادزا که نمی‌ گذارند دولت الکترونیکی پیش رود انتقاد کرد، یک کاربر تعدد استعلامات بین دستگاهی از وزارت ارتباطات را یادآوری کرد و وزیر هم از تشکیل کمیته‌ ای برای حل مشکل خبر داد.

تلنگر به وزیر درباره تعدد استعلامات و مجوزهای وزارت ارتباطات

به گزارش کلیک به نقل از فارس؛ دیروز محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از دست‌ هایی که نمی‌ گذارند دولت الکترونیکی پیش رود انتقاد کرد و افزود: دولت الکترونیکی پایان فرآیندهای مافیاپرور و امضاهای طلایی فسادزا است ( وزیر ارتباطات: فرآیندهای مافیاپرور و امضاهای طلایی فسادزا جلوی پیشرفت دولت الکترونیکی را گرفته است! ).

امروز یک کاربر در توییتر با یادآوری تعدد استعلامات بین دستگاهی از وزارت ارتباطات به وزیر نوشت: چندى پیش، موضوع کاهش مجوزهای وزارت ارتباطات در دستور کار هیات مقررات زدایی بود، بعد از چند جلسه بحث مهمترین دستاورد چه بود؟ مثلا اینکه به جای ١٢٠ روز در مدت ٩٠ روز پاسخ فلان استعلام را دهد. جناب وزیر بهتر است از بین بردن امضاهای طلایی را از وزارت ارتباطات شروع کنید.

جهرمی با تشکر این تذکر را به جا دانسته و گفت: از مجموع استعلامات بین دستگاهی، ۳۰ استعلام مربوط به وزارت ارتباطات بوده است. کمیته‌ ای برای اجابت این خواسته از قبل در وزارتخانه شکل گرفته و همکاری نزدیکی با معاونت مربوطه در وزارت اقتصاد داریم. اقدامات آقای کرباسیان در این خصوص تاکنون قابل توجه است.

ارسال نظر